خبرهای داغ:

اردوی زیارتی سیاحتی پاسداران ناحیه آبادان

پایوران جوان آبادان جهت بالا بردن روحیه اعتقادی به زیارت امام زاده عبدالله در باغملک رفتند
کد خبر: ۹۰۵۸۵۸۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

 در راستای اجرایی طرح شهید علم الهدی وبالا بردن روحیه اعتقادی و نشاط جوانی اردوی زیارتی وسیاحی برای پایوارن جوان برگزار شد.
فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج آبادان در راستای تعالی واعتلای روحیه جوانی ، نشاط و اعتقادی اقدام به برگزار اردویی با هدف افزایش توان معنوی و نشاط نمود.
این اردو به همت ودرایت جناب سرگرد احمدی وبرنامه ریزی های آموزش وآماد در شهر باغملک برگزار شد.دراین برنامه که پایوارن جوان از آبادان به طرف شهر شهید پرور باغملک حرکت کردند به از عبور از شهر اهواز در چند کلیومتری از هفتکل به مسیر چاههای نفت و رگهای نفتی ایران رسیدند.
جناب سرگرد هجریان راویتی از چاه های نفت در این جاده که شهدای زیادی درجنگ تحمیلی به واسطه حمله های هواپیمایی صدام وآتش گرفتن چاه های نفت در این جاده تقدیم کردیم ایشان گفتند برادران جهادسازندگی وشرکت نفت زحمات زیادی برای خاموش کردن چاه های نفت کردند حتی یه از شهدای بزرگ شهید الماسی برای خاموش کردن همین چاه ها به درجه شهادت رسید.که تابلویی از عکس واسم شهید در جاده مشاهده شد.
پایوران بعد از عبور از باغملک به شهر قلعه تل رسیدند نماز مغرب واعشا را در مسجد قلعه تل خواندند وتعقیبات نماز رابه جای آوردند.

بعد از نماز به طرف روستای مال آقا و رودخانه مال آقا حرکت کردند و در کنار رود خانه شب را به صبح رساندن و از هوا وآب خنک این محل لذت بردند در این محل مسابقه تفنگ بادی انجام شد .
درکنارمحل رودخانه مال آقا پایوارن نماز رابه جماعت خوانندن و نهار را خوردند وبه طرف شهر صیدون و زیارت امام زاده عبدالله حرکت کردند.

امام زاده عبدالله که در 15کیلومتری شهر صیدون از توابع شهرستان باغملک قرار دارد.مرقد امام زاده در ارتفاعات وکوه قرار دارد که بعد از گذر از مسیر صعب العبور و شیب تند به روستایی به همین عنوان رسیدند که بعداز زیارت قبر مطهر امامزاده عبدالله پایوران نماز رابه جماعت در کنار ضریح امام زاده خواندند.
در ادامه برنامه اردوی به اردوگاه شهید دشتیان باغملک وارد شدند و جهت بالا بردن روحیه وآمادگی جسمانی والیبال بازی کردند و بعد از شام و در هوای خنک انجا استراحت کردند ودر صبح فردا عازم شهر آبادان شدند.
در انتهای اردوی همه پایوارن جوان از جناب سرگرد احمدی تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار