خبرهای داغ:
شهید «شیرزاد فامیلی» از دهستان وندرآباد شهرستان اسدآباد، 31 تیر ماه سال 1367 در جبهه‌های گیلانغرب به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۸۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

زندگینامه سرباز شهید «شیرزاد فامیلی»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرباز شهید «شیرزاد فامیلی» فرزند مهدی‌قلی متولد ۱۳۴۶ از دهستان وندرآباد شهرستان اسدآباد در یکی از خانواده‌های دیندار و مذهبی وندرآباد متولد شد.

وی تحت تربیت خانواده، مقید به شئونات اسلامی و انسانی وارد جامعه شد و یکی از جوانان انقلابی و متعصب به کشور و امنیت و استقلال آن بود و در این راستا از کوششی فروگذار نبود.

این شهید بزرگوار به خاطر اینکه حفظ احکام دینی و مرزهای کشور از هجوم دشمنان برایش در سرلوحه افکار و اعمالش قرار داشت به محض رسیدن به سن جوانی واجب دانست برای دفاع از کشورش لباس رزم بپوشد و به یاری رزمندگان در جبهه‌های نبرد بشتابد.

بنابراین به خدمت سربازی که یکی از مهمترین وظائف هر جوان مسلمان ایرانی است اعزام و در کنار نیروهای رزمنده به حراست از مرزهای کشور و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در این راه در حین مأموریت مجروح و بلافاصله بدون بهبودی کامل مجدد به جبهه اعزام و 31 تیر ماه سال 1367 در جبهه‌های گیلانغرب به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای وندرآباد آرام گرفت و روح پاکش به جوار پروردگار پرواز کرد.

روحش شاد و راهش پررهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات