حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج اظهار کرد:۱۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان سنندج در رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله (ص) حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۵۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در حاشیه‌ی این رزمایش اظهار کرد: اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن از ناامنی مرز‌های کشور ناامیدشده و جنگ اقتصادی علیه کشور راه انداخته است که با ولایتمداری می‌توان توطئه اقتصادی دشمن را نابود کرد.

وی با تاکید به اینکه امروز شجره طیبه بسیج با اتکا به قدرت نظامی و ولایت با صلابت تمام به حرکت خود ادامه می‌دهد افزود: در این راه دشمنان اسلام از هر توطئه‌ای برای اسلام و انقلاب هراسی بسیجیان استفاده می‌کنند.


وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بسیج همواره ماموریت‌های مختلفی همچون دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، برخورد با منافقین، خدمات رسانی به مردم، خدمات محرومیت زدایی، انواع رزمایش‌های مختلف در قالب سبک و شیوه‌ی خدمات رسانی به مردم را همواره در دستور کار‌های خود قرار داده است.


عسکری درخصوص پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) نیز گفت: ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان سنندج در قالب سه گردان در رزمایش عاشورایی بسیج حضور دارند و در مسیر پیشرفت، خدمات رسانی به مستضعفین عالم از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات