همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج 15 تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی استان کردستان برای خدمت‌رسانی رایگان به مناطق محروم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۴۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
قاسم کاوه مسئول بسیج جامعه‌ی پزشکی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان، همزمان با رزمایش خدمت افزود: با برگزاری این رزمایش ۱۵ تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی استان برای خدمت‌رسانی رایگان به مناطق محروم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام‌ها براساس نیاز هر منطقه و تیم‌های پزشکی عمومی، تخصصی، دندانپزشکی انجام می‌شود، اظهار کرد: در این اعزام‌ها خدمات غربالگری، خدمات مامایی، خدمات روانشناسی، درمان عمومی و ... به مردم صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در ادامه تصریح کرد: این تیم‌ها در سطح استان خدمات بهداشتی، درمانی و خدمات مشاوره و آموزشی رایگان ارائه می‌دهند.


وی ارائه خدمات پزشکی رایگان با استاندار‌های بالا به کلیه اقشار جامعه و افراد محروم را از اهداف طرح عنوان کرد و گفت: در این راستا بسیج جامعه پزشکی خدمات گوناگونی ارائه داد و در این رزمایش به ۱۵۰۰ نفر خدمات رایگان پزشکی ارائه شده که مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات