خبرهای داغ:
فرماندار تبریز در بازدید فرهنگسرای شهر باسمنج با اشاره به فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی، گفت: نباید فراموش شود که زیر بیرق این نظام خدمت می کنیم و در هر پست و سمتی که هستیم مدیون خون شهدا می باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۲۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، علیار راستگو افزود: مردم و مسئولان نظام باید به داشته های 40 ساله انقلاب افتخار کنند و با حمایت از دستاوردهای گذشته، برای آینده مملکت برنامه ریزی صحیح و اصولی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم بایستی با توجه به امکانات و اختیارات موجود کارهای اجرایی اولویت بندی شوند، خاطرنشان شد: جلب رضایتمندی مردم برای ما بسیار مهم است اما باید توجه داشت که دستگاههای اجرایی در حد توان و اختیارات خود می توانند خدمات ارائه کنند.

راستگو توسعه و پیشرفت جغرافیایی تبریز را به سمت شرق شهر عنوان و بیان کرد: به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن شهر باسمنج در مسیر دره لیقوان و دامنه سهند، به عنوان منطقه نمونه توریستی و گردشگری مطرح می باشد که باید زیرساخت های اساسی این شهر منجمله بحث مدیریت فاضلاب آن در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی دستگاه های متولی اجرایی شود.

وی ارتباط مستقیم سلامت مردم را به موضوع مدیریت اصولی فاضلاب دانست و بیان داشت: مسئولان شهری و اعضای شورای شهر باید پیگیری اجرای پروژه فاضلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ابتدای این جلسه رئیس شورا و شهردار باسمنج نسبت به بیان مشکلات شهر مطالبی را بیان و پس از اتمام جلسه، فرماندار تبریز از پروژه های عمرانی باسمنج از جمله فرهنگسرای شهرداری و حسینیه گلزار شهدا بازدید کردند.

شهر باسمنج بر اساس آمار سرشماری سال 95 با جمعیت 12692 نفر در سمت شرقی تبریز واقع شده است. باسمنج و سردرود 2 شهر واقع شده در بخش مرکزی شهرستان تبریز می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها