راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق عشایری استان

کتابخانه سیار در مناطق عشایری کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۲۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشادراه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق عشایری استان اسلامی استان از راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق عشایری استان خبر داد و گفت:دومین جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب برگزار می‌شود.
رضا خردمند افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی ۶ فضای پیش ساخته سیار در مناطق عشایری استان راه اندازی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برای افزایش دانایی و آگاهی راهی جز مطالعه و کتابخوانی وجود ندارد ادامه داد: متولیان برگزاری دو جشنواره پایتخت کتاب ایران و جشنواره‌های روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در سطح ملی و استانی تعیین شده که امید است دستگاه‌های اجرایی و متولیان برای برگزاری باشکوه این دو جشنواره و تحقق اهداف مورد نظر تلاش کنند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سال گذشته در جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب در کشور موفق عمل کردیم که امیدواریم امسال نیز با حمایت دستگاه‌های متولی این موفقیت‌ها افزایش یابد.
خردمند با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد در حوزه کتاب بیان کرد: جشنواره ملی تقدیر از مروجان کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی، انتخاب پایتخت کتاب ایران، جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب از برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی است.
وی افزود: ۲۳ میلیارد برای خرید و اهداء کتاب طی تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۳ میلیارد ریال هم برای حمایت و خرید کتاب از مؤلفان استانی اختصاص یافت.
ارسال نظرات