جشنواره استانی رسانه و هفته دفاع مقدس

نخستین جشنواره استانی"رسانه و هفته دفاع مقدس"در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۲۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسجشنواره استانی رسانه و هفته دفاع مقدس استان گفت: نخستین جشنواره استانی"رسانه و هفته دفاع مقدس"با موضوع گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و رزمایش ۲۰ هزار نفری محمد رسول‌الله (ص) در استان برگزار می‌شود.
سرهنگ امیرعباس آسمند افزود:این جشنواره با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان بسیج رسانه استان در محور‌های گزارش، یادداشت، عکس نوشته و کلیپ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مهرماه ۹۷ به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه استان به نشانی یاسوج، بلوار امام خمینی (ره)، جنب کنگره شهدای استان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۱۴۳۴۲۱۸ و ۰۹۱۷۱۴۳۶۸۴۷ تماس بگیرند.
سرهنگ امیرعباس آسمنداضافه کرد:بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به رسالتی که دارد از راه‌های مختلف سعی در ثبت و ضبط ارزش‌های دفاع مقدس دارد تا چراغ راهی برای نسل‌های آینده باشد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: کسانی که در ۸ سال دفاع مقدس شرکت کردند مانندسرداران و پیام‌رسانان کربلا ترکیبی از بصیرت، پاکی، اخلاق و فداکاری را از خود به نمایش گذاشتند.
ارسال نظرات