حجت الاسلام منتشلو:

رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج تجدید میثاق و پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب است

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج گفت: رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج تجدید میثاق و پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۲۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج بااشاره به برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج اظهار کرد: رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج تجدید میثاق و پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب است.
 
 

وی درادامه افزود: بسیجیان رهروان راستین مکتب اباعبدالله الحسین (ع) هستندکه با این رزمایش اقتدار و حضور اقشار مختلف مردم در هر سن و سالی در قالب بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

منتشلواضافه کرد:این رزمایش تذکری  است به همه کسانی که بذر ناامیدی را در جامعه پخش می‌کنندوجوابی دندان شکن به سیاه‌نمایی بعضی‌ها که می گویندجوانان پشتیبان انقلاب نیستند.
 

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: این رزمایش درحالی برگزارمی شود که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هجمه‌های همه جانبه جبهه کفر و نفاق برای جداسازی قشر جوان از بدنه این انقلاب به اوج خودرسیده است.
 

امروز اقشار مختلف بسیج به صلابت و عزت شعار هیهات منا الذله سرور و سالار شهیدان باحفظ اتحاد و انسجام خود را بر فراز قله آزادگی و عزت جاودانه ایستاده اندوباحضورباشکوه خوددراین رزمایش اقتدارباردیگر باآرمان‌های انقلاب وشهداورهبری تجدیدعهدومیثاق می کنند.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات