خبرهای داغ:
 به گزارش خبرنگار بسیج نیوز در شوشتر:همزمان با سراسر استان خوزستان رزمایش بزرگ بسیجیان سپاه محمدرسول الله(ص)در شهرستان شوشتر صبح امروزبا رمز یاحسین (ع) وباحضور یگانها از سپاه پاسداران شهرستان شوشتر :شامل یگان امنیتی این سپاه ،نمایش خوردرهای سبک وسنگین وهمچنین نیروهای ارتش ونیروی انتظامی آغاز شد .
کد خبر: ۹۰۵۸۵۱۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ضمن عرض تسلیت بمناسب ایام سوگواری اباعبدالله به همه شرکت کنندگان درراین رزمایش ،این رزمایش را نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرستان بیان نمودند .
ایشان امروزه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رادر جهان ومنطقه یادآور وبا اشاره به نفوذ دشمن در بدنه انقلاب اسلامی داشتن هوشیاری در نیروهای مسلح را یکی از راه های مبارزه با این نفوذ دانسته اند.
فرمانده سپاه شوشتر در ادامه به بیان گزارش از رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) که در این شهرستان برگزار شدا شاره نمودند،سرهنگ نیسی زاده از جمله برنامه های این رزمایش را حضور یگان امنیتی این ناحیه جهت مقابله با جنگ شهری وآرام سازی وبرگزاری کلاسهای مختلف رزمی ورزم شبانه را بیان نمودند .
فرمانده سپاه شوشتر ضمن تقدیروتشکر از همکاری مخلصانه وبسیار خوب تیپ نیرو مخصوص تکاور مستقردر شوشتر از فرمانده محترم این تیپ وتمام پرسنل زحمت کش این تیپ که در برگزاری این رزمایش به این سپاه کمک ویاری رساند تقدیر وتشکر نمودند.
همچنین فرمانده سپاه شوشتر از حضور مسولین ادارات ونهاد که در محل تجمع بسیجان که در مسجد آل طیب حضور داشته اند تقدیر وتشکر نمودند.ایشان در پایان افزودند که این رزمایش قرار است در مدت دوروز در شوشتر اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها