خبرهای داغ:

بازدید فرمانده حوزه مالک اشتر صیدون از موکب های عزاداری امام حسین(ع)

سروان پاسدار مسلم نوری میسا فرمانده حوزه مقاومت بسج مالک اشتر بخش صیدون از موکب های روستاهای صیدون جنوبی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۹۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

وی با بیان اینکه؛ برپایی موکب براتحاد و برادری و ترویج فرهنگ عاشورایی نقش بسزایی دارد، گفت: بارزترین خاصیت و ویژگی عاشورا در یادآوری و زنده شدن حادثه عظیم کربلا و شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، است.

 

سروان پاسدار نوری میسا با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پیام نهضت امام حسین(ع) زنده نگاه داشتن اسلام است، بیان کرد: ما هم در سنگر مقدس و اثرگذار بسیج باید با تأسی از خط سرخ قیام عاشورا، حافظ و پاسدار انقلاب و اسلام باشیم

 

نوری میسا، با اشاره به اینکه نیت خالصانه کارها را ماندگار و اثرگذار می کند، گفت: اگر می خواهیم در دستگاه امام حسین(ع) تأثیرگذار باشیم باید کارهای ما رنگ خدایی داشته باشد که بالاترین رنگ‌ها است.

 

وی تصریح کرد: اگر کار خدایی و از سر اخلاص باشد و تبلیغمان دنیایی نباشد، قطعاً از راهی که متصور آن نیستیم، تأثیر خود را بر جامعه خواهد گذاشت.

 

وی اذعان کرد: برنامه ها و فعالیت های ما در این ایام باید کاملاً به صورت بسیج مردمی باشد و در این حرکت خروشان مردم حضور داشته باشیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتربخش صیدون با تأکید بر برنامه ریزی برنامه های اثرگذار، مدون و منسجم فرهنگی هنری توسط بسیج، تصریح کرد: بسیج از ظرفیت بالای خود در زمینه فرهنگ و هنر استفاده کرده و به ساماندهی برنامه های مرتبط در این زمینه می پردازد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار