نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن از تاکتيک‌هاي مختلف از جمله تهديد و تحريم و ناامني، عليه نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده کرد اما با مقاومت و پشتيباني مردم از نظام،هيچ يک از تاکتيک‌هاي دشمن نتيجه نرسيده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۸۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان گفت: دو جبهه در کربلا شکل گرفت جبهه‌ای به فرماندهی امام حسین(ع) و جبهه‌ای از طرفداران تفکر اسلام امووی به فرماندهی عمر سعد که از نظر شایستگی و اعتبار و وجاهت یک سطر عبارت در باره او نداریم.

وی ادامه داد:امام حسین یکی از مصادیق آیه مباهله بود، ده‌ها و صد‌ها آیات و روایات در ستایش امام حسین در اختیار جامعه اسلامی بود، اما نقطه برابر آن یزید است و عبیدالله و عمر بن سعد که درباره این‌ها در تاریخ هیچ وجاهتی نداریم.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: دشمن برای مورد تسلیم قرار دادن امام حسین(ع) چهار تاکتیک را انتخاب کرد اول محاصره بود در بیابان و اقامت اجباری برای امام حسین انتخاب کردند و دور وی حلقه زدند به گونه‌ای که کسی نتواند به امام دسترسی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: تاکتیک دوم تحریم آب بود که از روز هفتم محرم دستور دوم حکومت این بود که آب بر خاندان پیامبر حرام باشد، تاکتیک سوم حمله و هجمه همه جانبه بود.

این مسئول ادامه داد: تاکتیک چهارم کشتن  طفلان بود در هیچ مکتبی طفل، زن و پیر محکوم به قتل نیست و اگر هم حمله نظامی صورت گیرد باید نظامی مقابل را بکشند نه زن و کودکان را، اما در تاریخ بشر و بشریت و جبهه و جنگ، این نوع جنگ و بی‌رحمی نسبت به کودکان بی نظیر بود.

وی بیان کرد: دشمن نیز علیه جمهوری اسلامی از تاکتیک محاصره استفاده کرد و از طرف عراق که سال‌های قبل محل استقرار نیرو‌های آمریکا بود و افغانستان همینطور و پاکستان که محل امن اشرار قرار گرفته بود، دشمن بسیار تلاش کرد ایران را ناامن و بر آن نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در استان  در پایان خاطر نشان کرد: دشمن از تاکتیک تحریم هم استفاده کرده، تحریم امروز دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی برای مقابله با انرژی هسته‌ای و دسترسی به دانش بومی از جمله آن است، مقابله به گونه‌ای بود که جمهوری اسلامی نتواند فعالیت افزایش قدرتمندی دفاعی را داشته باشد، اما با ایستادگی و مقاومت و پشتیبانی مردم از نظام، هیچ یک از تاکتیک‌های دشمن به نتیجه نرسیده است.
ارسال نظرات