خبرهای داغ:
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای در خصوص شهادت حجت‌الاسلام فرهاد طالبی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۴۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در پی به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام فرهاد طالبی، طلبه حوزه علمیه قوام شیراز در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب كبری(س)، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:‌

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌ اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند" (آیه ۱۶۹ سوره مباركه آل عمران)

جهاد، بابی از ابواب جنت است این باب بر روی هر کسی گشوده نمی‌شود مگر بر اولیاء خاص خداوند. (امام علی علیه السلام)

نور جهاد، آسمان ایمان را در نوردید و از دامن مردان خدا، باری دیگر مردی را که در کرسی تعلیم و تربیت با خون خود گفتار و اقوال خود را تأیید و امضا نمود، برگزیده مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند.

گرچه خبر شهادت این طلبه بزرگوار از سویی افتخار و از جهتی موجب اندوه برای مدارس و حوزه‌های علمیه خصوصاً همسنگران ایشان علما، اساتید و طلاب و به‌ویژه خانواده معظم ایشان و بازماندگان است. لیکن خون امثال شهید طالبی‌ها، است که سبب بارور شدن و طراوت بخشیدن به درخت تنومند اسلام می‌گردد و عزت و اقتدار جهان اسلام را به رخ دنیای کفر و استکبار می‌کشاند.

لذا شهادت آن مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حوزه‌های علمیه و ملت شریف استان فارس خصوصاً اهالی غیرتمند خطه لارستان و لامرد و روستای چاه ورز تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند منان خواستاریم که روح بلند ایشان را با ارواح طیبه شهدا خصوصاً روح پر فتوح آقا ابی عبدالله محشور فرماید.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها