خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: 3 هزار و 500 بسته پوشک بچه احتکار شده با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و تعزیرات حکومتی در این شهر کشف شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۲۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

کسف 3500 بسته پوشک بچه احتکار شده در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود علی بخشی اظهار داشت: 3 هزار و 500 بسته پوشک بچه احتکار شده با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و تعزیرات حکومتی در این شهر کشف شد.

وی بیان کرد: بر اساس کار اطلاعاتی و کسب خبری، مشخص شد مغازه داری در شهرستان ملایر اقدام به نگهداری غیر مجاز پوشک بچه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: عوامل پلیس اطلاعات و تعزیرات حکومتی با هماهنگی قضایی به مکان مورد نظر مراجعه و از سه باب مغازه این فرد بازدید کردند.

وی افزود: ماموران در بازدید از این مغازه ها پوشک احتکار شده به ارزش 3 میلیارد ریال را کشف کردند و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

علی بخشی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به احتکار و قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

طبق گفته تعزیرات حکومتی تاکنون 40 انبار حاوی کالاهای اساسی احتکار شده در این استان شناسایی و برای مالکان آنها در تعزیرات حکومتی پرونده تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات