خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اظهار تأسف از کم‌کاری نهادهای مسئول برای احیای این واجب فراموش‌شده گفت: از بین 25 دستگاه مسئول در حوزه عفاف و حجاب تعداد کمی به وظیفه خود عمل می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۸۴۰۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

کم‌کاری نهادهای مسئول برای احیای واجب فراموش‌شدهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی ‌صالح امروز در همایش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: همه مأموریت‌‎های ناجا در حوزه تحقق امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح می‌توانند تأثیر بسزایی در عمل به این مهم داشته باشند، افزود: انجام امر به معروف و نهی از منکر در بین نیروهای مسلح از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است زیرا مردم نسبت به این قشر نگاه ویژه‌ای دارند و اگر دچار مشکل و ناهنجاری شوند، اعتماد مردم آسیب می‌بیند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به جایگاه امر به و نهی از منکر بیان کرد: یکی از رسالت‌های پیامبران انجام این کار بوده و جامعه‌ای که از آن غفلت کند، می‌میرد.

وی در مورد آثار فردی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر هم گفت: برخورداری از عزت، اثر فردی و اجرای احکام الهی، ایجاد امنیت و گسترش عدالت از آثار اجتماعی این مهم به شمار می‌رود.

کامرانی صالح با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای این فریضه فراموش‌شده به مسئولان نظام مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح همواره باید انجام شود تا همان‌طور که در جامعه مظلوم واقع‌شده در نیروهای مسلح فراموش نشود.

وی با اظهار تأسف از کم‌کاری نهادهای مسئول برای احیای این واجب فراموش‌شده تصریح کرد: از بین 25 دستگاه مسئول در حوزه عفاف و حجاب تعداد کمی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه هدف قیام حضرت سیدالشهدا(ع)، احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده، گفت: این فریضه پاسخی به شبهه افکنی دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام بهمن جوشقانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شبهه و بروز فتنه در نظام اسلامی بیان کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود.

وی با قدردانی از تلاش ناجا برای جلوگیری از انجام منکر در جامعه مطرح کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید درخور اسلام و نظام تربیت شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات