مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش‌ خدمت در سطح کشور گفت: بسیج سازندگی در قالب رزمایش خدمت، به کمک خانواده‌های محروم می‌آید و فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۵۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ فلاحی مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر بوشهر با بیان اینکه رزمایش خدمت رزمایش در جبهه خدمت‌رسانی به مردم و محرومان است، تصریح کرد: 35 گروه جهادی در شهرستان بوشهر برای خدمت به مناطق محروم، در قالب رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) حضور پیدا می‌کنند.

رزمایش خدمت با حضور 35 گروه جهادی در شهرستان بوشهر برگزار می شود

وی هدف از اجرای این رزمایش در شهرستان بوشهر را خدمت‌رسانی به مردم مستضعف و نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان برشمرد و عنوان کرد: مرحله اول این رزمایش با اعزام بسیجیان جهادگر به مردم محروم نقاط مختلف شهرستان بوشهر به اجرا گذاشته خواهد شد.

رزمایش خدمت با حضور 35 گروه جهادی در شهرستان بوشهر برگزار می شود

فلاحی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به کمک خانواده‌های محروم می‌آید ، ادامه داد: این رزمایش با انجام فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌وساز توسط گروه‌های جهادی برادر و فعالیت‌های فرهنگی، آموزش مهارت‌های زندگی و مشاغل خانگی با حضور گروه‌های جهادی خواهر انجام می شود.
وی افزود : علاوه بر این اعزام تیم‌های پزشکی که خدمات بهداشتی و درمانی را انجام می‌دهند را در بخش مرکزی و روستای های هلیله و تنگک ها در قالب طرح شهید رهنمود برنامه ریزی واجرا خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی شهرستان بوشهر درگذشته خارج از شهرستان و در مناطق محروم شهرستان و استان‌های اطراف فعالیت می‌کردند، گفت: امسال در قالب رزمایش محمد رسول‌الله (ص) بحث خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی با همکاری نهادهای خدماتی در قالب منطقه هدف شناسایی و پیگیری خواهد شد.

رزمایش خدمت با حضور 35 گروه جهادی در شهرستان بوشهر برگزار می شود

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های سطح شهرستان، کارگاه‌های مشاوره خانواده و کلاس‌های مهارت زندگی برنامه ریزی و توسط گروه جهادی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات