خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، اقتدار بسیج را سبب یاس، ناامیدی و خنثی شدن توطئه دشمنان نظام و بالا رفتن ضریب احساس امنیت در میان مردم کشورمان خواند.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۳۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج ، سرهنگ شاهپور احمدی پیش از ظهر امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در محل مصلی نماز جمعه آبادان گفت: این رزمایش طی امروز و فردا و همزمان با سراسر استان اجرا می شود که مرحله نخست آن امروز و مرحله دوم آن فردا و با حضور یک هزار نفر از بسیجیان سازماندهی شده آبادان در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

سرهنگ احمدیبا اشاره به اینکه قرار است مرحله دوم این رزمایش با حضور ۳۰ هزار بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار شود، افزود: دشمن خوب می داند که ما هرچه داریم از محرم و صفر و نهضت امام حسین(ع) است لذا تمام تلاش خود را می کند تا ما را نسبت به ارزش های قیام عاشورا بی تفاوت کند اما نوجوانان، جوانان و ملت ما با عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت(ع) که بسان خون در رگهای آنها است هرگز اجازه اینکار را به دشمنان نمی دهند.

وی اظهار کرد: دشمن با خیال باطل خود از بدو شکل گیری انقلاب تا الان سعی کرده تا با کارشکنی و توطئه چینی به طور روزانه به ملت ایران ضربه بزند اما به یمن هوشیاری و آگاهی ملت، تمام توطئه آنان خنثی شده است.

فرمانده ناحیه بسیج آبادان تصریح کرد: امروز بسیجیان به میدان آمده اند تا ضمن تجدید پیمان با فرماندهی کل قوا و به رخ کشیدن اقتدار خود به جهانیان، به مقام عظمای ولایت بگویند که بسیجیان همچون دوارن دفاع مقدس و حتی محکم تر پا در رکاب و منتظر اشاره ای از ایشان هستند تا دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنند.

سرهنگ احمدی با تاکید بر اینکه اقتدار بسیج سبب افزایش ضریب احساس امنیت و آرامش در میان مردم و یاس و ناامیدی در میان دشمنان نظام و انقلاب می شود، یادآور شد: گردان های بسیج با نمایش زیبا و مقتدرانه عاشورایی خود نشان می دهند که همواره در صحنه حضور دارند و هرگاه رهبرشان بگوید همه به میدان می آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جزئیات این رزمایش گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲، طبق دستور قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) و طی ۱۹ روز در سراسر کشور از نهم تا بیست و نهم شهریور ماه جاری برگزار می شود که این رزمایش در استان خوزستان طی امروز و فردا و با حضور گردان های بیت المقدس نواحی بسیج در شهرهای مختلف استان انجام خواهد شد.

سرهنگ احمدیبا بیان اینکه رزمایش امروز شهرستان آبادان با همکاری بسیجیان آبادان و قرارگاه امام هادی(ع) و اعلام رمز رزمایش از سوی سردار شاهوارپور فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) استان خوزستان آغاز شد، افزود: در ادامه این آئین با ستون کشی نیروها و تجهیزات اعم از پیاده، خودرویی و موتوری از محل مصلی نماز جمعه به سمت مرکز شهر حرکت کرده و توان و اقتدار بسیج را به نمایش می گذاریم؛ ضمن آنکه بعد از ظهر امروز نیز کلاس‌های آموزشی برای ارائه تاکتیک های مورد نیاز گردان‌های بسیج برای انجام ماموریت‌های مختلف اعم از دفاعی، امنیتی، امداد و نجات و مردم یاری به بسیجیان حاضر در رزمایش، برگزار می شود.

وی اظهار کرد: به طور حتم اربعین امسال یکی از باشکوه‌ترین اجتماع مردمی را شاهد خواهیم بود.

سرهنگ احمدیضمن قدردانی از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی که در امر برگزاری این رزمایش کمک و همراهی کردند، یادآور شد: آمادگی کامل داریم تا همچون گذشته در خدمت مردم شریف و غیور آبادان باشیم و به دشمنان هم می گوئیم که اگر خیال باطلی در سر دارند همچون گذشته توطئه هایشان راه به جایی نمی برد و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح و ملت قهرمان ایران اسلامی تمامی دسیسه ها و فتنه های آنان را در نطفه خفه و نقشه هایشان را نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگار بسیج ، رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲، با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» و حضور پرشور بسیجیان آبادان در محل مصلی ثامن الائمه برگزار شد که حاضران با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را نسبت به فتنه دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند و همه با هم سرود همبستگی و اتحاد خواندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها