مراسم تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه قوچان در محل نمازخانه ناحیه با حضور مسئولین حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزان مهر؛ فرمانده سپاه ناحیه قوچان در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام محرم، مقارن شدن این ماه با هفته دفاع مقدس را ارزشمند بیان نمود.
 
وی در ادامه از زحمات دلاور؛ مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه قوچان تشکر سپس به روحیه جهادی ایشان در  اجرای ماموریت‌ها اشاره کرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار تقوی؛ مسئول حفاظت اطلاعات ارشد در سپاه امام رضا (ع) در این مراسم بیان داشت: امیدواریم ما بتوانیم راه امام حسین (ع) را طی کنیم وپرچم انقلاب اسلامی را به دست مبارک امام زمان (عج) بسپاریم.

وی افزود: بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان تهدید‌های خود را علیه جمهوری اسلامی شروع کردند تا جلوی پیشرفت این نظام را بگیرند. گروه‌هایی از جمله منافقین با ترور شخصیت‌های نظام می‌خواستند که جلوی پیشرفت نظام را بگیرند و یکی از مهمترین تهدید‌ها اعلام جنگ علیه جمهوری اسلامی در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی بود که این جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از هر لحاظی دارای خصوصیاتی است که تبیین آن برای تک تک افراد جامعه مهم است.
 
تقوی ابراز داشت: در زمان جنگ ما ابزار و تجهیزات کافی نداشتیم، اما با مدیریت امام (ره) و فرماندهان مدبر توانستیم ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کنیم وامروز توانسته ایم پیشرفت‌های خوبی بدست بیاوریم و دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمی‌تواند مقابل جمهوری اسلامی قرار بگیرد؛ لذا اتاق جنگ نرم را تشکیل داده و راهبرد‌های خود را تغییر داده‌اند و ترامپ در اولین قدم نفر دوم سازمان سیا را تغییر و نفر جدید را مسئول ایران با همکاری اسرائیل و عربستان قرار داد.
 
وی یکی از موضوعاتی که مورد استفاده دشمنان در جنگ نرم از جمله دی ماه ۹۶ قرار گرفت را استفاده از نارضایتی‌های اجتماعی، فضای مجازی، گرانی‌های اخیر، ایجاد دو دستگی در بین مردم وم سئولین، ضعف مدیریتی عنوان کرد.
 
در پایان نیز از زحمات سرگرد پاسدار دلاور تقدیر و تشکر شد  وسرگرد پاسدارخسروی به عنوان مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه قوچان معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها