خبرهای داغ:
مسئول هیات میثاق با شهدای هندیجان از توزیع بیش از ۶۰بسته لوازم التحریر و تعدادی کیف در بین دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیرین ،بسیجیان میثاق باشهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در یادمان شهدای گمنام هندیجان در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

محمد حسین عنانات در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:طبق برنامه های هر ساله قبل از بازگشایی مدارس سال تحصیلی جدید با طرح جمع آوری برای کمک به دانش آموزان به همین منظور با هدف ارتقای فرهنگ کمک به دانش آموزان محروم وسهولت در تحصیل تعدادی لوازم التحریر مورد نیازتوزیع می شوند.

وی افزود :گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل با هماهنگی و برنامه ریزی در پروژه محروم زدایی کارهای قابل قبولی در مناطق محروم هندیجان انجام داده که بیشتر اقدامات کمک رسانی عمرانی یا فرهنگی است.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گروه جهادی و میثاق باشهدا در کارهای کمک رسانی به محرومین گفت:بسیجیان میثاق باشهداو گروه جهادی شهید گشتیل با مشارکت خیرین آمادگی کامل دارد در صورت همکاری مردم نیکوکار می تواند در احداث و بازسازی منازل محروم و کارهای فرهنگی مذهبی اقدامات خوبی داشته باشد‌و تاکنون پیشرفت هایی در کمک به نیازمندان انجام گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها