جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سیستان وبلوچستان گفتند: بسیج بنیانگدار خدمات تاثیر گذار و امید بخش بوده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۰۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با اجرای رزمایش اقتدارعاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در استان پهناور سیستان و بلوچستان در قالب سه گروه جهادی، شیفت ایثار، طرح یک کاسب یک دانش آموز در عرصه‌های خدمات رسانی و مردم یاری، عمرانی، پزشکی بارقه‌ای از امید بار دیگر در دل مردم در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر‌ها در اقصی نقاط استان به وجود آمد.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رزمایش بزرگ عاشورائیان در استان گفت: بسیج در هر حوزه‌ای که در عرصه‌های محرومیت زدایی، آبادانی، سازندگی، اشتغالزایی، بهداشتی و درمانی  وارد شده نقش سازنده‌ای از خود ایفا کرده است.

وی افزود: انجام چنین اقدامات سازنده‌ای در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر‌ها با روحیه ایثار و جهادی باعث شده تا امید به دل مردم بازگردانده شود و مردم به خدمات ارزنده نظام و انقلاب امیدوار‌تر شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی داشتن روحیه بسیجی و انقلابی را عامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد:  بسیج توانسته در عرصه‌های مختلف فعالیت خود را نشان دهد، به گونه‌ای که در جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با داشتن تفکر بسیجی توانستند مقاومت کنند و به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: مسئولان اگر وظیفه اصلی خود را ایفا و با خلوص نیت و به موقع آن را انجام دهند این اقدام آن‌ها خود نمونه‌ای از کار بسیجی است.

شهریاری تصریح کرد: تفکر بسیجی باید در بین مسئولان نهادینه شود تا منشا خدمات و برکات زیادی شود.

شهریاری در خصوص نقش بسیجیان شیعه و سنی در تامین امنیت استان نیز گفت: از زمانی که مسئولیت امنیت به نیرو‌های مردمی و مرزداران و بسیجیان داده شد شاهد نتایج مثبت و موفقی هستیم به گونه‌ای که امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان الگویی برای مرز‌های غربی کشور هم به شمار می‌رود.

علیم یارمحمدی دیگر نماینده مردم زاهدان در مجلس هم گفت: کار پسندیده بسیجیان در خصوص محرومیت زدایی و آبادانی کشور در قالب رزمایش برزگ عاشوراییان در عرصه‌های اقتصادی، اشتغالزایی، درمانی و بهداشتی و امنیتی موثر است و آینده استان را امیدوار‌تر می‌کند.

وی افزود: روحیه جهادی در این گروه‌ها و پیگیری مشکلات مردم در مناطق محروم و روستایی اقدامی خوبی تلقی می‌شود که امید است تداوم داشته باشد.

یارمحمدی با بیان اینکه مسئولان و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این مسیر گام بردارند، افزود: ترویج فرهنگ جهادی و حرکت در این مسیر باعث کاهش آلام مردم می‌شود.

وی اتحاد و همدلی موجود در بین گروه‌های جهادی را یکی از علل ماندگاری این فرهنگ دانست و ادامه داد: اتحاد و همدلی این نهاد مردمی باعث شده تا دشمنان از اقتدار بسیج هراس داشته باشد.

نماینده مردم زاهدان از نقش موثر بسیجیان شیعه و سنی در امنیت آفرینی استان قدردانی کرد و گفت: اتحاد مردم در این خطه از کشور زبانزد خاص و عام است.
ارسال نظرات