مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
پاداش گفت: فعالیت‌های عمرانی شامل تکمیل و مرمت خانه محروم، احداث حمام، سرویس بهداشتی، مرکز بهداشتی- درمانی و خانه عالم و فرهنگی نیز به نمایش فیلم و برنامه ریزی برای ماه محرم پرداخته شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۷۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
حجت الله پاداش مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در این استان عنوان کرد: پس از ابلاغ سردار غیب پرور نسبت به برگزاری نمایش، اقتدار و پیوست خدمات رسانی که در حیطه کار بسیج سازندگی بایستی انجام می‌گرفت، این ابلاغیه بومی‌سازی شد.

وی بیان کرد: ایجاد قرارگاه خدمات رسانی سپاه ثارالله با معاونت‌ها، اقشار، فضای مجازی و رسانه‌ها به شهرستان‌ها ابلاغ شد، که از ۷۰۱۴ گروه جهادی نزدیک به ۳۵۰ گروه از استان کرمان خدمات رسانی خود را از نهم تا بیست و نهم در سطح کشور آغاز کردند.

پاداش اظهار داشت: یکی از گروه‌های شاخص با ۱۸۰ نفر از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بازه زمانی شش روزه به مردم شهرستان ریگان خدمات ارائه دادند.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۲۲۰ گروه جهادی اعزام شدند که در زمینه‌های پزشکی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و بهداشتی با تمرکز بر حاشیه شهر‌ها به خدمت رسانی پرداختند.

پاداش عنوان کرد: فعالیت‌های عمرانی شامل تکمیل و مرمت خانه محروم، احداث حمام، سرویس بهداشتی، مرکز بهداشتی- درمانی و خانه عالم و فرهنگی نیز به نمایش فیلم و برنامه ریزی برای ماه محرم پرداخته شد.

وی در پایان گفت: در حوزه پزشکی طرح شهید رهنمون صورت گرفت که تا پایان رزمایش پانزده گروه جهادی برای این طرح به روستا‌ها اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات