حجت الاسلام عربپور در رزمایش محمدرسول الله شهرستان بم گفت: تلاش ۴۰ ساله دشمنان برای از بین بردن انقلاب بی فایده بوده و انقلاب از این بحران‌ها نیز عبور خواهد کرد..
کد خبر: ۹۰۵۸۲۵۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛صبح امروز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بم به استعداد پنج گردان در حاشیه کوه کفوتی بم با حضور امام جمعه و فرماندار بم، حجت الاسلام عرب پور مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ شایق نماینده عالی وزارت دفاع در استان کرمان، اعضای شورای تامین شهرستان، رؤسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد




حجت الاسلام عرب پور در رزمایش محمد رسول الله گفت:شناخت دین اسلام توطئه اسلام هراسی دشمنان را با شکست مواجه می‌کندو سبب خنثی شدن توطئه اسلام هراسی غرب می‌شود و ما باید تا پای جان در مقابله با دشمنان بایستم دشمنان بنا ندارند ند بااین نظام سر سازش داشته باشند همانطور که شیطان عهد بسته در مقابل حق حقیقت ایستادگی کند.

وی افزود: بحمدا... سپاه پاسداران امروز از نظر ساختار و تجهیزات ونیرو و آمادگی در وضعیت قابل توجهی قرار دارد و از نظر معنوی نیز نیروی عظیم و پیروزمند است.
وی افزود: ما فرزندان مکتب انتظار هستیم؛ انتظار موعود عدالت‌گستر الهی که خواهد آمد و همه جهان را با عطر بوی عدالت و ولایت پرخواهد کرد. امروز اولین و مهمترین تهدید ما اینست که مکتب انتظار را فراموش کرده و ازحضرت ولی عصر (عج) غفلت کنیم.

حجت الاسلام عرب پور مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: دشمنان ما جز به دنیا و جانشان دلبستگی ندارند و آنچه مومنین به آن ایمان دارند دشمنان به آن امید ندارند. بنابراین وقتی دشمن تهدید می‌کند سپاه و بسیج و نیروی مسلح پرتوان ما ایمانش افزوده می‌شود و می‌گوید خدا برای ما کافی است.

حجت الاسلام عرب پور یادآور شد: همانگونه که قرآن می‌فرماید اگر دشمن با شما روبرو شد باید از شما احساس شدت و سختگیری کند ما هم رزمایش اجرا می‌کنیم تا دشمنان از ما شدت عمل و ثبات قدم ببینند، این تکلیف دینی ماست. وی خاطرنشان‌کرد: ملت ما توفیق پیدا کرده که بهتر از همه ملل دنیا خدا و اهل بیت (ع) را درک کند و پیام‌های قرآنی را در دل بسپارد.



 
 مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: مشارکت مردم در قالب بسیج شکل می‌گیرد و همین مشارکت در امنیت کشور بسیار تأثیرگذار بوده و هست دشمن به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم است باید در عرصه اقتصادی مقاومت کنیم

وی تصریح کرد:باید به فرمایشات مقام معظم رهبری امر به فرما ن باشیم و انقلاب اسلامی که با اتکا به ایمان مردم در پرتو کلمه توحید و با وحدت کلمه مردم و رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید از ابتدا تاکنون چالش‌ها و تهدید‌های نابودکننده‌ای را پشت سر گذاشته است و از بحران‌های سیاسی و نظامی و فرهنگی و اجتماعی عبور کرده است.

وی ادامه داد: نمونه این چالش‌ها و بحران‌ها را در جنگ نابرابر تحمیلی، کودتا‌های متعدد، توطئه منافقان و ترور‌ها و نقشه‌های براندازی، اقدامات تجزیه‌طلبانه و خودمختاری گروهک‌های وابسته به بیگانه در برخی مناطق کشور و تحریم‌های همه‌جانبه اقتصادی و بلوکه کردن اموال و دارایی‌های ایران توسط آمریکا و تحریم‌های سیاسی و تلاش برای محروم کردن ایران از حق مسلم خود در انرژی هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز می‌توان مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: امروز نسل سوم انقلاب با به دوش گرفتن بار امانت، میراث‌دار امام و شهدا شده‌اند و نسل اول و دوم را که فجرآفرین بودند و مدافعان هشت سال دفاع مقدس با افتخار و احترام مشایعت می‌کنند و همچون نسل اول و دوم صبورانه در برابر جبهه متحد کفر جهانی مقاومت می‌کنند و از حقوق مستقلانه خود به ویژه حق مسلم انرژی هسته‌ای دفاع می‌کنند.

عرب پور افزود: اکنون و در دهه سوم انقلاب احساس می‌کنیم که مردم با همان هیجان و عزم دهه اول پویا و پرخروش با ستمگران ظالم و حق‌ستیز قدرتمندانه مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام عربپور در پایان خاطرنشان کرد: سابقه سیاه ستمگری‌های آمریکا نسبت به ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب آن قدر زیاد است که امام راحل از این روباه مکار و عقرب جداره به عنوان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک جهان اسلام یاد می‌کنند و از این رو مبارزه با این غول استعمار در راس هدف و جریان انقلاب قرار گرفته است
ارسال نظرات