رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس قطعا تلاش می کنیم تا در قالب طرح و لوایحی، حمایت بیشتری را برای گروه های جهادی در نظر بگیریم.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۴۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه اردوهای جهادی حرکتی مبارک در جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: فعالیت گروه های جهادی که امروز ساماندهی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است؛ سازندگی، آبادانی و توسعه کشور را به دنبال دارد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانانی که می توانند ایام تعطیلات تابستان را مشغول کار و فعالیت بیشتر باشند و یا به تفریح بپردازند، تصمیم می گیرند که به مناطق دور افتاده و محروم کشور سفر کنند و مشغول خدمت به مردم این مناطق شوند، این یعنی ترویج فرهنگ ایثار و روحیه جهادی که سازمان بسیج سازندگی توانسته عملکرد خوبی را از خود در این حوزه نشان دهد.

وی با تأکید بر نقش گروه های جهادی بر زدودن چهره محرومیت از کشور گفت: جهادگرانی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند علاوه بر اینکه به مردم محروم و مظلوم خدمت می کنند، روح ایثار را در خود تقویت می کنند و در عین حال مشکلات مردم را عمیقا درک می کنند، بدون شک جوانانی که اینگونه تربیت می شوند در آینده می توانند مدیرانی موفق برای کشور بشوند.

خدادادی در ادامه بر لزوم حمایت از گروه های جهادی تأکید کرد و افزود: در شهرستان ملکان با هماهنگی هایی که صورت داده ایم و البته با مشارکت سپاه استان، زمینه را برای تسهیل فعالیت گروه های جهادی آماده کرده ایم و از طرفی هم پروژه های متعددی را در اختیار گروه های جهادی قرار داده ایم؛ با این حال معتقدیم که همه سازمان هاو دستگاه های اجرایی باید حامی گروه های جهادی بشوند. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به جایگاه قانونی بسیج سازندگی در قوانین جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس قطعا تلاش می کنیم تا در قالب طرح و لوایحی، حمایت بیشتری را برای گروه های جهادی در نظر بگیریم.

وی اذعان کرد: پس از تعطیلات تابستانه مجلس، در اولین فرصت و با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی، طرح و لوایح آماده شده برای حمایت بیشتر از گروه های جهادی را خارج از نوبت در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات