آیت‌الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در یادواره ۴۵ شهید والامقام و شهید گمنام روستای «کتشصت آبادان» و دهستان چهارده شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: راه شهدا باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود تا بدانند که ایران اسلامی با خون هزاران رزمنده پایدار باقی‌مانده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۰۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه, نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه خیانت به راه شهدا خیانت به راه امیر المؤمنین است گفت: راه شهدا باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود تا بدانند که ایران اسلامی با خون هزاران رزمنده پایدار باقی‌مانده است.


آیت‌الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در یادواره ۴۵ شهید والامقام و شهید گمنام روستای «کتشصت آبادان» و دهستان چهارده شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: سرگذشت شیعه در طول تاریخ همراه با جنگ، نزاع و دشمنی دشمنان کینه‌توز علیه امام علی (ع) بوده است.

وی به زندانی شدن فرزندان امام علی (ع) و یارانشان توسط ستمگران زمان اشاره کرد و افزود: از زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) مبارزه با شیعه آغاز شد و حق زندگی را از امام علی (ع) و یاران ایشان گرفتند و نتیجه دشمنی با امام علی (ع) و اولاد ایشان این شده که نام امیرالمؤمنین (ع) در دنیا می‌درخشد و تمام بشریت از ملت ایران درس‌آموزی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نام امام علی (ع) امروز در دنیا پرآوازه شده است، تصریح کرد: امام علی (ع) در نامه به امام حسن (ع) خواستار حضور بین مردم شده است.

وی، توجه به رفتار گذشتگان و مردمی که در جامعه زندگی می‌کنند را مهم خواند و بیان کرد: انسان‌ها در دنیا زندگی متفاوتی دارند و برخی با تلاش بسیار اما بدون توشه از جهان می‌روند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه حضور در مجلس شهدا سبب حفظ این راه می‌شود افزود: شهدا مسیر امام علی (ع) و اولاد ایشان را طی کردند.

وی حفظ راه شهدا را بزرگ‌ترین امر در جامعه دانست و افزود: راه شهدا باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود تا بدانند که ایران اسلامی با خون هزاران شهید پایدار باقی‌مانده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه رزمندگان جان خود را در راه خدا هدیه کردند گفت: اگر مسئولی در جمهوری اسلامی ذره‌ای به راه شهدا خیانت کند به مسیر امیرالمؤمنین علی (ع) خیانت کرده است.

ارسال نظرات