مسؤول بسیج اصناف کردستان گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و قرار است در قالب آن با کمک اصناف و بازاریان، بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک که برای دانش‌آموزان محروم استان خریداری شده به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۸۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح «یک کاسب- یک دانش آموز» به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی محترم از دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان بازمانده از تحصیل برگزار می‌شود.

این برنامه در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار می‌شود.

در این طرح با مشارکت بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی و بسیج دانش آموزی و بسیج مساجد محلات در سراسر کشور هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل: لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر پرداخت و یا این اقلام را تهیه کرده و به این، ولی نعمتان جامعه تقدیم می‌شود.

حسین طالبی مسؤول بسیج اصناف استان کردستان به خبرنگار کُردتودی، گفت: در طرح «یک کاسب- یک دانش آموز» در یک مراسم نمادین که روز جمعه در منطقه شالمان سنندج برگزار شد با حضور ۸ تن از بازاریان سنندجی حدود ۳۱۰ بسته لوازم‌التحریر و البه مدرسه خریداری شد و در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان توزیع گردید.

وی افزود: این طرح تا ۱۰ مهر ماه در تمامی شهرستان‌های استان ادامه دارد و ان شاالله به همت بازاریان و اصناف، دانش‌آموزان بی بضاعت استان با شور و نشاط بیشتری در سر کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.


طالبی ادامه داد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و قرار است در قالب آن با کمک اصناف و بازاریان بسته‌های لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک که برای دانش آموزان محروم استان خریداری شده به دست دانش آموزان نیازمند برسد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات