خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سیره شهدا به شکل شایسته در جامعه معرفی نمی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سیره شهدا به شکل شایسته در جامعه معرفی نمی شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۵۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از سیره شهدا در زندگی امروز مردم، عنوان کرد: اگر از شهید باکری و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس سسخن می گوییم باید سیره آن ها را در زندگی خود پیاده کنیم و بدانیم که عامل موفقیت آن ها داشتن روحیه جهاد و شهادت و نیز انقلابی بودن شان بود.

وی، همچنین ادامه داد: ولایتمداری شهید باکری با وجود فرماندهی لشکر زبانزد عام و خاص است به نحوی که با کمترین امکانات موجود آن دوران نسبت به گوش دادن و نیز عمل کرده به بیانات امام خمینی(ره) اقدام می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در بخش دیگری از سخنان خود، از کم کاری مسئولین در معرفی عظمت، قدرت و صلابت رزمندگان اسلام به نسل جدید انتقاد کرده و ابراز داشت: افرادی نظیر شهید باکری، شهید قنبرلو، شهید حجازی فر و دیگر شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی شوند و یادگاران دفاع مقدس در این مسیر قدم بردارند.

وی غربت دفاع مقدس را یادآور شده و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در برابر تمام دنیا قد برافراشتند و با کمترین امکانات و تنها با تمیه بر قدرت الهی و معنویت خود توانستند در جبهه ای حق علیه باطل پیروز میدان باشند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، در پایان سخنان خود، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که سیره زندگانی و مدیریت شهدا را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا به این ترتیب برای دنیا و آخرت شان ذخیره ارزنده ای باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات