معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو گفت: تسهیلات به واحدهای نانوایی در ماکو پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی قربانی در جمع خبرنگاران ماکو با بیان اینکه ساماندهی، تامین و توزیع آرد باید مطابق با استاندارد های وزارت بهداشت و درمان باشد، گفت: آرد و نان یک بحث حیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و ارتباط مستقیم با زندگی و سلامت انسان ها دارد، پس باید با دقت و نظارت کامل این امور رصد شده و در جهت برطرف نمودن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است، اظهار کرد: دولت در راستای بهسازی و بازسازی واحد های نانوایی به هر واحد 150 میلیون ریال تسهیلات اعطاء خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: رعایت ساعات کاری و ابلاغی از جانب اتحادیه نانوایان شهرستان الزامی بوده و فروش هر نوع نان تحت عنوان مخصوص و به قیمت‌های غير از نرخ‌ های مصوب ممنوع است.

قربانی همچنین با تاکید بر استمرار و تشدید بازرسی از واحد های صنفی، گفت: استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان ها و همچنین به کارگیری بازرسان افتخاری می تواند در مدیریت عرضه و تقاضای بازار موثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های مردمی و همکاری شهروندان با اداره صنعت، معدن و تجارت افزود: همه ی ما در خصوص ایجاد ثبات و آرامش در بازار مسئولیت داریم و سامانه 124 ظرفیت بسیار مناسبی برای شناسایی و برخورد با متخلفان و احتکارکنندگان کالای های اساسی و مورد نیاز مردم است.

قربانی کوچکترین جمعیت دانش آموزی در شهرستان ماکو را در روستاهای تلیم خان، عبدالله کندی و کلیک هرکدام با پنج نفر دانش‌آموز عنوان کرد و افزود: باید مسوولان و خانواده‌ها با همکاری هم در صدد پرورش و افزایش تفکر های علمی و نخبگان علمی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات