سردار سلیمانی گفت: رسانه های غربی از پوشش دادن مراسم اربعین حسینی وحشت دارند چرا که مراسم اربعین حسینی به یکی از نمادهای استکبار ستیزی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۳۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد اربعین سپاه با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی یکی از نمادهای استکبارستیزی است، گفت: همه ساله با فرارسیدن ماه محرم، دلهای عاشقان سالارشهیدان علیه السلام به سمت حرم ایشان می رود و بسیاری از شیعیان دوست دارند که در چنین ایامی در کربلا حضور داشته باشند و به زیارت مولایشان بروند اما روز اربعین حسینی، روزی خاص برای تجمع میلیونی شیعیان جهان است و می توان آن روز را روز استکبار ستیزی نامید.

وی با بیان اینکه رسانه های غربی از پوشش دادن مراسم اربعین حسینی وحشت دارند، تاکید کرد: از آنجایی که اتحاد و همدلی شیعیان جهان در روز اربعین حسینی به ضرر منافع استکبار جهانی است، این مراسم آن طور که شایسته است توسط رسانه های غربی پوشش داده نمی شود.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: ستاد اربعین سپاه همه ساله برای انجام سهولت در عبور و مرور زائران ایرانی برای ورود به خاک عراق تلاش و فعالیت می کند و امسال هم برنامه ریزی های خوبی برای برگزاری یک مراسم باشکوه در روز اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات