معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت:برنامه های متنوعی از جمله برگزاری اردوی راهیان نور برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در میان جامعه ورزش البرز تدوین شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۲۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای ورزشکار استان البرز در ۲۵ شهریورماه به میزبانی سالن نشاط کرج اظهار کرد: تا پایان سال برنامه های مختلفی چون اردوی راهیان نور برای جامعه جوان و ورزشکار تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار مدافع حرم، اختصاص حداقل ۵ دقیقه جهت قرائت وصایای شهدا قبل از شروع رسمی هر رویداد، اهدای کاپ اخلاق در مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از ورزشکاران و مربیان اخلاق محور، برگزاری کارگاه های آموزشی اخلاق در ورزش از جمله اقدامات و برنامه های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در طول سال برای بزرگداشت مقام والای شهیدان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تاکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در تمامی عرصه ها اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری یادواره ای هستیم که هم ثمرات و برکات دنیوی و هم اخروی را برای بانیان ان و جامعه ورزش و جوانان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: با گذشت ۴ دهه از عمر باعزت و شکوهمند انقلاب اسلامی، هر روز بیش از پیش به یادآوری یاد و خاطره شهدا نیاز پیدا می کنیم و راه حل بسیاری از دغدغه ها و مسائل پیش روی کشور در همه حوزه ها را ارجاع به آرمان ها، ایثار، از خود گذشتگی و مرام شهدای گرانقدر این مرز و بوم می دانیم.

شمیرانی با تاکید بر اهمیت برگزاری این یادواره ها گفت: تمامی عرصه های کشور از اقتصاد، سیاست، فرهنگ، هنر و ورزش می بایست بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اهتمام و توجه ویژه ای داشته و سعی کنند در زیر مجموعه دستگاه خود، این امر ارزشمند را بسط و گسترش دهند. این مسئول با بیان این که شهدای ورزشکار، قهرمانان حقیقی ورزش کشور هستند خاطر نشان کرد: یقینا هیچ قهرمانی و افتخار آفرینی بالاتر از مقام و جایگاه آن عاشقان گمنامی که بالاترین و عزیزترین داشته خود یعنی جان و هستی خود را فدای سربلندی، آزادی و عزتمندی ایران اسلامی کردند، نیست. معاون اداره کل ورزش و جوانان البرز در پایان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای قرائت وصایای شهدای ورزشکار قبل از آغاز رقابتهای ورزشی در استان، گفت: الگو برداری از شهدای ورزشکار موجب تقویت روحیه و فضای اخلاقی در ورزش شده و باعث می شود تا نوجوانان و جوانانی که اطلاع زیادی از دلاوری های آن نسل ندارند، با راه و رسم زندگی شهدا و ارزشهای ماندگار انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظرات