مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه کلات گفت: جنگ اقتصادی برای این است که ناکارآمدی نظام دینی را نشان دهد.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۱۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجة الاسلام والمسلمین عباس عبدالهی در همایش آموزش ضابطین قضایی شهرستان کلات با اشاره به کلام امام راحل (ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»؛ بیان داشت: همه‌ی هجمه‌های دشمن این است که ولایت مداری و شهادت طلبی را از امت اسلام و مسلمین بگیرد، لذا هر کسی می‌خواهد در این مملکت اسلامی مسئولیت و فعالیت انقلابی و ارزشی داشته باشد باید ولایت پذیری و ولایت مداری را مد نظر داشته باشد و در اشاعه‌ فرهنگ ولایت و شهادت طلبی کوشا باشد.

 وی ضمن ابراز تاسف از سهل انگاری و کم کاری برخی سیاستمداران در زمینه‌ی اقتصادی افزود: جنگ اقتصادی برای این است که ناکارآمدی نظام دینی را نشان دهد و در داخل برخی‌ها با عدم حمایت از تولید داخل، احتکار، گرانفروشی و اسراف خواسته یا ناخواسته به اهداف شوم دشمن کمک می‌کنند.

وی در ادامه به جنگ فرهنگی و جنگ نرم پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش و برنامه ریزی برای جنگ فرهنگی به خاطر این است که باور‌ها و اعتقادات و حرمت‌ها را بگیرند و نابود کنند و فراوانی شبکه‌های ماهواره ای، فضا‌های آلوده اینترنتی، تلگرام و ... بستر ساز نابودی فرهنگ دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه کلات در پایان به دو نعمت سلامتی و امنیت اشاره کرد و عنوان نمود: جنگ اقتصادی و نفوذ جریان برانداز در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز برای این است که با برنامه ریزی غلط، کشور را به عرصه نابودی بکشاند و یکی از دریچه‌های اصلی نفوذ مجلس شورای اسلامی می‌باشد لذا رهبر معظم انقلاب در همه انتخابات متذکر می‌شوند که انتخابات می‌تواند دریچه نفوذ دشمن باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها