مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با «بسیج»:
اصلانی گفت: واقعه عاشورا نمونه بارز استکبارستیزی و حماسه هایی همچون پیاده روی اربعین حسینی به یکی از نمادهای مقدس برای اتحاد و همدلی شیعیان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه واقعه عاشورا نمونه بارز استکبارستیزی است، گفت: امام حسین و یاران با وفایش در سخت ترین شرایط موجود، حاضر نشدند که با یزید مذاکره کنند و با اینکه چندصد سال از آن واقعه عظیم عاشورا می گذرد اما همچنان راه و هدفشان ادامه دارد.


وی ادامه داد: حماسه هایی همچون پیاده روی اربعین حسینی به یکی از نمادهای مقدس برای اتحاد و همدلی شیعیان جهان تبدیل شده است و یقینا این تجمع میلیونی، پیام ظلم ستیزی و مقابله با مستکبران را به همراه دارد.


مسئول سازمان بسیج زنان خاطر نشان کرد: تلاش برای بی ارزش جلوه دادن واقعه عاشورا و راه و هدف امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش یکی دیگر از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است که از طریق عملیات روانی و رسانه ای صورت می گیرد اما باید بدانند که جوانان این مرز و بوم از دوران کودکی، عشق سالار شهیدان علیه السلام را در قلب هایشان دارند.

ارسال نظرات