مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:

ریشه تنومند اسلام با خون امام حسین(ع) مستحکم شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: ریشه تنومند اسلام با خون امام حسین(ع) مستحکم شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۶۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
 
 

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه  میناب، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: طبق آیه صریح قرآن کریم همیشه حق بر باطل پیروز خواهد شد و امروز ما شاهد پیروزی خون بر شمشیر در جنگ نابرابر سپاه کفر با یاران امام حسین(ع) هستیم.

وی، گفت: امروز تمامی آزادی خواهان جهان در مبارزه با زورگویان، امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده اند چون یقین دارند که اگر مانند امام حسین(ع) زیر بار زور نروند و در این راه حتی کشته شوند پیروز هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، آمریکا و اسرائیل را جنایتکاران جهان نام برد و گفت: متاسفانه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هر جنایتی در دنیا انجام می دهند به گونه ای که کشتن کودکان و زنان بی دفاع برایشان امری عادی شده است و هیچ سازمان بین المللی نیز جلوی آنان را نمی گیرد و خیلی راحت مردم دنیا را قتل عام و اموال آنان را غارت می کنند.

حجت الاسلام رهنمای، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را یزیدیان زمان دانست و افزود: متاسفانه برخی از کشورهای به اصطلاح مسلمان مانند عربستان سعودی همگام و همراه با دشمنان اسلام حرکت می کنند و هدف اصلی آنان که کشتن مسلمانان و نابودی اسلام است را توسط آل سعود پلید و برخی دیگر از کشورهای عربی را در دستور کار خود قرار داده اند.

این مسئول، اظهار داشت: امام حسین(ع) با یاران اندک خود در مصاف با دشمن، ندای اسلام را در جهان تنین انداز کرد و اگر امروز فوج فوج از مردم دنیا به دین اسلام روی می آورند به خاطر این است که می خواهند از پوچ گرایی رهایی پیدا کنند و زیر بار ظلم نروند و این درس بزرگ را امام حسین(ع) به ما آموخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، عزاداری و حضور در مراسمات ایام محرم را ضروری دانست و گفت: راه و هدف امام حسین(ع) باید همیشه در دنیا زنده باشد چون این راه نورانی چراغ هدایت و کشتی نجاتی است برای مردم دنیا.

ارسال نظرات