رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در مناطق محروم/خدمت رسانی تیم های پزشکی در روستای مالوجه

امروز و در جریان رزمایش خدمت رسانی بسیج که شامل فعالیت های گروه های جهادی در مناطق محروم می باشد اکیپ پزشکی، دندانپزشکی و مامایی از شهر سنندج به روستای مالوجه آمدند
کد خبر: ۹۰۵۸۰۴۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
امروز و در جریان رزمایش خدمت رسانی بسیج که شامل فعالیت های گروه های جهادی در مناطق محروم می باشد اکیپ پزشکی، دندانپزشکی و مامایی از شهر سنندج به روستای مالوجه از توابع شهر دلبران در شهرستان قروه آمدند تا با خدمت به مناطق محروم مرحمی بر دردهای پینه بسته مردم این مناطق باشند.
 

در جریان این اردوی جهادی ابراهیم نادری مسئول بهداری سپاه بیت المقدس استان کردستان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج ازکردستان، اظهار داشت: اردوهای جهادی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم در ابتدای شهریور ماه در استان کردستان کلید خورده اند که خدمات پزشکی و دندانپزشکی ان نیز از 20 تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


وی افزود: هم اکنون در روستای مالوجه اکیپ تیم پزشکی شامل دندانپزشک و ماما حضور دارند که به صورت رایگان به درمان و معالجه بیماران می پردازند.

نادری خاطر نشان کرد: خدمات جهادی در مجموعه بهداری سپاه بیت المقدس در دیگر روستاهای محروم استان نیز ادامه دارد و در شهر سنندج نیز این طرح اجرایی می شود.

گفتنی است بیماران پس از ویزیت و معالجه به صورت رایگان داروهای خود را نیز می توانند در این طرح از داروخانه به صورت رایگان دریافت کنند.

لازم به ذکر است داروخانه درمانگاه مالوجه با داروهایی به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تجهیز شده است.

رضایت مندی مردم روستای مالوجه از طرح خدمت رسانی بسیج

یکی از اهالی روستای مالوجه در جریان اجرای طرح خدمت رسانی در گفتگو با خبرنگار ما با قدردانی از تلاش های سپاه پاسداران در مناطق محروم گفت: ما از سپاه و از بسیجیانی که به دنبال رفع محرومیت از این منطقه هستند قدردانی می کنیم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آنان باشیم.

یکی دیگر از اهالی این روستا نیز گفت: تنها مجموعه ای که با اعزام اکیپ های بهداشتی به دنبال برطرف نمودن مشکلات درمانی در این روستا بوده است سپاه پاسداران است که طی سال های گذشته با اجرای طرح کرامت در این روستا کمک های زیادی به مردم داشته است.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات