عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کارکرد وزارت صنعت در کنترل بازار قابل قبول نیست و از بیست، نمره دو را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۴۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، محمد عزیزی در خصوص افزایش چندین برابری قیمت لوازم یدکی خودرو و لاستیک در بازار، اظهار داشت: متاسفانه برخی از شرکت‌ها با وجود اینکه ارز دولتی ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت و کالا‌هایی را وارد کرده‌اند به واسطه عدم نظارت و عدم اشراف به بازار مسئولان مربوطه اجناس خود را با قیمت‌های بالاتری به فروش رسانده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک تحت فشار قرار دارند، گفت: بالا بودن قیمت‌ها به نبود نظام نظارت بر سیستم بازار بر می‌گردد، میزان زیادی از ارز و منابع مملکت را هزینه کرده‌ایم، اما هیچگونه آثاری در رشد مثبت زندگی مردم مشاهده نکرده‌ایم و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه تذکراتی را داده‌اند.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با افزایش قیمت‌ها بدون حساب مواجه شده‌ایم، ادامه داد: این موضوع باید رسیدگی شود و به دلیل عدم نظارت‌ها بحث استیضاح وزیر صنعت مطرح شده و یکی از دلایل آن عدم کنترل بازار است، امیدواریم وزارت صنایع در خصوص کنترل بازار حرفی برای گفتن داشته باشند و از خود دفاع کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه شرایط بازار عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت را در زمینه کنترل بازار نشان می‌دهد،خاطرنشان کرد: کارکرد وزارت صنعت در کنترل بازار قابل قبول نیست و از بیست، نمره دو را دریافت می‌کنند.
 
 
 
ارسال نظرات