سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل؛
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: اگر مسئولین نیز به اندازه بسیجیان کار و تلاش می‌کردند الان کشور ما با مشکلات دسته و پنجه نرم نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۱۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
اگر مسئولین همچون بسیجیان تلاش می‌کردند، کشور با مشکلات دسته و پنجه نرم نمی‌کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عبداله حسنی عصر دیروز در مراسم تکریم و معارفه مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن گرامیداشت ایام حزن‌انگیز محرم، تلاش‌های شبانه روزی را از مختصات بسیجیان عنوان کرد و گفت: اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان نیز از این قائده مستثنی نبود.

وی تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در عرصه‌های محتلف را الگوی تمام عیار و مصداق بارز کار جهادی برای وزرا و مسئولین کشوری عنوان کرد و گفت: اگر مسئولین نیز به اندازه بسیجیان کار و تلاش می‌کردند الان کشور ما با مشکلات دسته و پنجه نرم نمی‌کرد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کار و تلاش را نشان دهنده روحیه جهادی و انقلابی دانشجویان بسیجی دانست و گفت: همه این تلاش‌های مخلصانه به خاطر کسب رضایت الهی است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب کشور ما بر گرفته از انقلاب حسینی است؛ گفت: کار بسیجیان نیز در تداوم نهضت عاشورا است

حسنی گفت: کسانیکه در راه انقلاب تلاش می‌کنند اجرشان نیز نزد خداوند متعال و امام حسین (ع) محفوظ است، چونکه مسیر، ادامه همان مسیر کربلا است.

وی دشمنی‌های سران استکبار با انقلاب اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: امروز همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی متعهد شده اند تا تمام تلاش خود را برای براندازی نظام ما به کار بندند که به لطف خداوند متعال و حضور مردم در صحنه ها، اجازه کوچکترین تعدّی به این آب و خاک داده نخواهد شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به رکن دین اشاره کرد و گفت: رکن دین و حقیقت دین، ولایت است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان به وظایف دانشگاهیان در برهه کنونی نیز اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا جوانان خودمان را با انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا کنیم تا با همراهی ولایت، در این فضای غبارآلود سربلند و سرافراز بیرون بیایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین برنامه‌های اثربخش بسیج دانشجویی در محیط دانشگاه و دانشجویان اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی با راهیان نور دانشجویان را در مسیر روحانیت و روشنایی سوق می‌دهد و با بسیج سازندگی در قالب اردو‌های جهادی روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در دل جوانان این مرز و بوم نهادینه می‌کند.

حسنی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در قالب نظام برگرفته از نهضت حسینی به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و نقش خود را به درستی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

وی در پایان سخنان خود به بیان شباهت‌های انقلاب اسلامی با نهضت حسینی پرداخت و گفت: دشمنان امام حسین (ع) در روز عاشورا سی هزار نفر بودند و امروز می‌بینیم که در مقابل انقلاب اسلامی نیز بیش از سی کشور ایستاده اند.

وی افزود: امام حسین (ع) در روز عاشورا ۷۲ یار داشت، ولی با این حال به خاطر قلّت نیرو تسلیم زور نشد و این برای ما نیز بزرگترین پیام، درس و الگو است که هیچ موقع به خاطر کم بودن تعداد نیرو و امکانات صحنه مبارزه را رها نکنیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، تبعبت از ولی فقیه را بعنوان درس دوم نهضت عاشورا نام برد و گفت: اگر امام حسین (ع) در آن واقعه، روز تاسوعا را مهلت گرفتند تنها به خاطر نجات ظالمان و گمراهان بود.

وی در پایان سخنان خود از دانشگاهیان بعنوان منادیان جامعه خواست تا با تبیین اهداف و پیام‌های عاشورا در جامعه مردم را به سوی نور و روشنایی رهنمون کنند، چونکه حتی نجات یک نفر نیز عمل به پیام عاشورا است و موجب آبادانی کشور خواهد شد.
ارسال نظرات