خبرهای داغ:
باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش کاروان وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مناطق کم بهره اعزام شد
کد خبر: ۹۰۵۸۰۱۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز با حضور مهرزاد حمیدی معاون وزیر تربیت بدنی و‌ ورزش وزارت آموزش و پرورش کاروان توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به سراسر استان ارسال شد.
هزینه این اقلام بیش از یک میلیارد تومان بوده که در قالب پروژه مهر و همزمان با بازگشایی مدارس، به مناطق کم بهره ارسال می شود. 
این کاروان شامل ۳۰ دستگاه خودرو حاوی وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی است.
۳۱ پروژه بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد
در حاشیه این‌مراسم قاسمی بیان کرد: امروز یکی از دورانهای درخشان آموزش و پرورش ایران بعد از انقلاب در زمینه تربیت و سلامت است.
وی گفت: ارسال این کاروان در کل کشور در حال برگزاری است و در این شرایط سخت با تمام کمبودها و مشکلات این امر جای تقدیر دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: مهمترین نکته  رویکرد وزارت آموزش و پرورش در این حوزه شامل پایه ریزی اقدامات کیفی کم هزینه است و‌ این اقداماتی است که سالها بعد در حوزه عمل و نظر نمایان می شود. 
قاسمی عنوان کرد: یکی از کارهای خوب ما توجه ویژه به پیشکسوتان بوده و دفتری برای این قشر در اداره کل در نظر گرفته شده که با گردهم آمدن اعضا بایکدیگر در ارتباط هستند.
وی افزود: امسال سال تحصیلی جدید را با رویکرد تحول بنیادی مبتنی بر سند تحول بنیادی که به عنوان محور آموزش و پرورش است آغاز می کنیم.
مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین تصریخ کرد: اجرای این سند نیازمند مدیران توانمند و مبتکر است مدیرانی که کارآمد و اثر بخش باشند. 
قاسمی اضافه کرد: همه این فعالیتها باید موجب ایجاد نشاط علمی و تربیتی باشد و خروجی این امر باید این باشد که درس و هنر زندگی کردن را بیاموزند. 
قاسمی گفت: سال تحصیلی جدید را  با حضور صالحی معاون رییس جمهور اغاز خواهیم کرد و در حاشیه این امر، ۳۱ پروژه بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها