مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
بوشهر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر نشان دادن اقتدار بسیجیان در برابر ترفندهای دشمنان گفت: جوانان بسیجی باید به عنوان بلندگو دربرابر فضای مجازی و ترفندهای دشمنان بایستند.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۹۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله ( ص) در مصلای نماز جمعه بندر دیر با قدردانی از حضور حماسی بسیجیان در این رزمایش اظهار داشت: وضعیت امروز جامعه  اسلامی در سطوح مختلف به‌خصوص در حوزه جوانان و نو جوانان یک فضای استثنایی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در همه عرصه‌ها در برابر دشمنان ایستاده‌‌اند افزود:پس از 40 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی ایران، اهداف مورد نظر مورد توجه قرار گرفته که  دشمنان همواره در پی توطئه و ترفند هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم بسیجیان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: بسجیان در همه عرصه‌ها در برابر دشمنان ایستاده‌اند و  اکنون جوانان بسیجی باید به عنوان بلندگو دربرابر فضای مجازی و ترفندهای دشمنان بایستند.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمن با برنامه‌ریزی انجام شده خاطر نشان کرد: این تهاجم همانند جنگ تحمیلی 8 ساله بسیار سخت و پیچیده است که باید با اتحاد و انسجام بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر آن ایستادگی کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات