خبرهای داغ:
توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان انجام خواهد شد؛
سرهنگ پاسدار یحیی اسلامی نژاد فرمانده سپاه گمیشان از اعزام اولین کاروان طرح شمس الشموس ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان در قاب 3 دستگاه اتوبوس و 133 نفر خواهر و برادر از بخش گلدشت شهرستان گمیشان عازم بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۷۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار یحیی اسلامی نژاد فرمانده سپاه گمیشان از اعزام اولین کاروان طرح شمس الشموس ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان در قاب 3 دستگاه اتوبوس و 133 نفر خواهر و برادر از بخش گلدشت شهرستان گمیشان عازم بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا خبر داد.

وی افزود: این زائرین از افراد بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان گمیشان می باشند که برای اولین بار به مشهد مقدس و بارگاه امام رضا (ع) مشرف می شوند.

اسلامی نژاد مدت این اعزام معنوی را 5 روز عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای طرح شمس الشموس ایجاد زمینه برای افراد بی بضاعت که توانایی مالی برای زیارت را ندارند و همچنین ایجاد فضای فرهنگی تربیتی و تحقق آموزه های دینی و معرفتی می باشد.

فرمانده سپاه گمیشان در پایان یادآور شد: این طرح با مشارکت بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی برای اعزام زائرین بی بضاعت و کم بضاعت و بار اولی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها