خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع قیام عاشورا و با شعار «ما توانستیم» با هدف تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب و همایش 20 هزار نفری بسیجیان عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) 2 را از مهمترین برنامه‌های هفته دوران مقدس در سطح استان عنوان‌کرد.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع قیام عاشورا طی هفته دفاع مقدس در ملایربه ‌گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر،‌ داود ابراهیمی عصر امروز در نشست هماهنگی سی و هشتمین سال‌روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر، اظهار داشت: برگزاری رزمایش سپاهیان عاشورایی محمد‌ رسول الله(ص)2 یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مقطعی  ارزشمند از تاریخ انقلاب اسلامی‌ است و بزرگداشت این هفته باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، تصریح کرد: لازم است حقایق دوران دفاع مقدس به درستی برای نسل جوان بیان شود تا آنها درک درست و صحیحی از دوران جنگ ‌تحمیلی و ارزش‌های این دوران داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر توسعه ارزش‌های دوران دفاع مقدس، تبیین جایگاه رهبری و نیروهای مسلح، بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا ، بصیرت مردم‌ و ‌همبستگی ملی‌ را از محورهای  اصلی برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس دانست و ابراز کرد: با توجه به تقارن 40 سالگی انقلاب اسلامی ضروری‌است برنامه‌های این هفته با محتوا محوری بیشتر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با شبهه‌آفرینی و استفاده از روش‌های غیرانسانی و راه‌اندازی جنگ اقتصادی به دنبال تضعیف روحیه مردم و رخنه در صف ملت و‌جدا کردن آنها از حاکمیت و نظام است، عنوان کرد: برنامه ریزی ما برای رویا‌رویی با این تهاجم بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه تصور دشمنان بر این است که با اعمال فشار به ملت می‌توانند کار ایران را یکسره کنند، گفت: ‌با برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پیام  رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس را به ‌جهان ‌منعکس کنیم تا دشمنان بدانند هیچ‌ قدرتی نمی‌تواند صف ملت ایران را بشکند.

وی  برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع قیام عاشورا و با شعار «ما توانستیم» با هدف تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب و برگزاری همایش 20 هزار نفری بسیجیان عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) 2 را  از مهمترین برنامه‌های هفته دوران مقدس در سطح استان عنوان‌کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن تلاش در راستای جلوگیری از برگزاری با شکوه گرامیداشت 40 سالگی انقلاب است، گفت: در این عرصه لازم است  همه با کلیه توان و تجهیزات  برای نا‌امید‌کردن دشمنان پای کار باشند..

وی  با بیان اینکه مرحله اول رزمایش محمد رسول‌الله(ص)2 انجام شده و مرحله دوم آن در پنجم مهرماه با حضور بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان استان انجام می‌شود، گفت: چهار هزار نفر از بسیجیان شهرستان نیز در این همایش‌ بزرگ شرکت دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه برای اعزام این چهار بسیجی ملایری برای ‌شرکت در رزمایش 20 هزار نفری استان حدود 100 دستگاه اتوبوس مورد نیاز است خواستار همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخشداران در اعزام این تعداد بسیجی  شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اظهار داشت: در شرایط فعلی این‌ مراکز باید برای ایجاد پیوند بین نسل‌ها  بیش از گذشته تلاش کنند و واقعیتها را  به نسل جوان ‌منتقل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند از راه زورگویی و تجاوز هیچ‌گاه نمی‌توانند به مرزهای کشور راه پیدا کنند، تصریح‌کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب و اوایل جنگ تحمیلی نیز تصور دشمنان این بود که می‌توانند کار ایران را یکسره کنند اما ملت ایران با مقاومت و ایستادگی و رهبری مدبرانه امام راحل درس بزرگی به استکبار جهانی دادند و اثبات کردند که این مردم هر گونه نقشه‌ای را خنثی می‌کنند.

وی دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار‌روبی مزار شهدا، برگزاری چهار یادواره شهدا ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات