معاون فرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی از برگزاری برگزاری مراسم تجمع و عزاداری کارکنان این مجموعه در میدان انقلاب ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۴۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

 

 ابراهیم علی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  آذربایجان غربی گفت: به مناسب ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، مراسم تجمع و عزاداری کارکنان دادگستری کل استان آذربایجان غربی و سازمان‌های تابعه در محل میدان انقلاب ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به رسم سنوات قبل، دادگستری کل استان در ایام کاری ده روز اول ماه محرم، برنامه‎های متنوعی را تدارک دیده است که از جمله مهمترین آنها می‎توان به برگزاری مراسم زیارت عاشور در مجتمع‌های قضائی شهرستان ارومیه اشاره کرد که در سال جاری، روز دوشنبه 26 شهریور ماه، این مراسم با حضور پرسنل و کارکنان سازمان های تابعه دادگستری یعنی بازرسی کل، شوراهای حل اختلاف، سازمان زندان‌ها، نیروی انتظامی و پزشکی قانونی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی افزود: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز خواهد شد که پس از آن عزاداری خیابانی با حضور در میدان انقلاب ارومیه برگزار و با صرف صبحانه نذری به پایان خواهد رسید.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ عاشورایی مهمترین گام در شناخت و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی به نوبه خود در تحقق این مهم فعال بوده است. 

انتهای پیام

ارسال نظرات