۱۴ تیم جهادی تا پایان شهریورماه در عرصه‌های مختلف به مردم محروم بهمئی خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۳۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی درخدمات رسانی ۱۴ تیم جهادی در بهمئی حاشیه بازدید از اردو‌های جهادی رزمایش محمد رسول الله (۲)، گفت:این گروه‌های جهادی در قالب رزمایش کشوری محمد رسول الله (۲) با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و نمایش اقتدار بسیجیان فعالیت می‌کنند.
سرگرد پاسدار باقر پسنده با اشاره به اهمیت بالای خدمات رسانی به مناطق محروم، افزود: جهادگران بسیجی در رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان با حضور در گروه‌های جهادی خدمات بسیار مهم و ارزنده‌ای به مناطق محروم شهرستان ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد:۱۴ گروه از اردو‌های جهادی شهرستان ما در این رزمایش حضور دارند که تا پایان شهریور به مناطق هدف ما در روستا‌های محروم خدمت رسانی می‌کنند.

سرگرد پسنده تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی رایگان، انجام کار‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی از خدماتی است که جهادگران ما در طول رزمایش به مناطق محروم بهمئی ارائه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: این گروه‌های جهادی در ساخت چهار باب مسکن مددجویان کمیته امداد، ساخت و مرمت مساجد در حال خدمت رسانی هستند.
سرهنگ مثنوی، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت:: ۱۵۰ گروه جهادی در حوزه عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی در قالب رزمایش محمد رسول الله (۲) به مردم استان خدمت رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات