رئیس آموزش و پرورش لوداب با بیان اینکه تعداد کارگاه آموزشی اولیای دانش آموزان پایه اول60 نفر از اولیای دانش آموزان پایه اول به صورت فعال در این کلاس‌ها شرکت کردند گفت: کارگاه‌های گسترده آموزشی والدین پایه اول دوره‌ی ابتدایی ، برای آشنایی والدین دانش آموزان پایه اول با برنامه درسی و شیوه‌های ارزشیابی و همکاری و هماهنگی بین خانه و مدرسه، با حضور رئیس آموزش و پرورش به صورت نمادین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
کمالی پناه با اشاره به اینکه خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که تامین کننده نیاز‌های روانی و جسمانی افراد است افزود: خانه و مدرسه دو نماد اصلی تعلیم و تربیت در جامعه هستند که زیر بنای فکری و زندگی اجتماعی نسل امیدوار انقلاب را تشکیل می‌دهند.
وی گفت: آماده کردن دانش‌آموزان برای فردای ایران اسلامی و شکل دهی به جامعه‌ی موفق اولویتی است که باید با تمام توان خود در رسیدن به آن تلاش کنیم و سعی کنیم در راه دانایی و توانایی دانش آموزان‌مان نهایت کوشش خویش را به کار بریم.
کمالی پناه افزود: وضعیت موجود هر جامعه‌ای نتیجه یادگیری دیروز افراد در خانه و مدرسه است و فردای جامعه در نتیجه سرمایه گذاری‌هایی است که امروز روی دانایی دانش آموزان در خانه، مدرسه و جامعه انجام می‌گیرد، اگر خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرباشند، تربیت به‌خوبی شکل می‌گیرد.
گفتنی است در این کارگاه‌ها ازمدرسین مجرب و کار آزموده در ۸ پایگاه آموزشی استفاده شد.
ارسال نظرات