مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت:

11 هزار زائر پاکستانی وارد استان سیستان‌ و بلوچستان شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت:۱۱ هزار زائر پاکستانی از نیمه دوم شهریورماه از مرز میرجاوه وارد استان سیستان‌ و بلوچستان شدند.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبر نگار بسیج ر زاهدان گفت : از نیمه دوم شهریورماه تاکنون یازده هزار زائر پاکستانی جهت عزیمت به کربلای معلی، از مرز میرجاوه وارد خاک کشورمان شده‌اند.

وی ادامه داد: اولین کاروان زائرین پاکستانی جمعه‌شب ۱۶ شهریورماه، شامل دو هزار زائر پاکستانی در قالب ۴۰ دستگاه اتوبوس و کاروان اخیر نیز شامل 1500 زائر در قالب 30 دستگاه اتوبوس پنجشنبه و جمعه، 21 و 22 شهریورماه از مرز میرجاوه وارد استان شدند.

مؤمنی‌مقدم بیان کرد: علاوه بر خدمات رفاهی و اسکان زائران، خدمات مختلف فرهنگی، مذهبی و بهداشتی نیز به زائران کربلا که شبی را در موقوفه زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان سپری می‌کنند، ارائه می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یک کاروان دیگر از زائران حسینی امشب به استعداد 45 دستگاه اتوبوس وارز مرز میر جچاوه خواهند شد که پس از استراحت و دریافت خدمات رایگان بهداشتی، پزشکی به مسیر خود ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار