خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

نیاز امروز ما دین و معنویت است که در میدان جنگ کاستی‌ها را پر کرد

یکی از کارشناسان سیاسی با بیان اینکه دشمن ما نسبت به گذشته کمتر نشده بلکه بیشتر شده و سلاحش نیز تیزتر شده است، گفت: امروز نیاز به همان رازهایی داریم که در میدان جنگ با دین و معنویت کاستی‌ها را پر کردیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

نیاز امروز ما دین و معنویت است که در میدان جنگ کاستی‌ها را پر کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمود قاسمی در ویژه برنامه آبروی محله یادواره شهید «احمد جانه» با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی بعثی‌ها به ایران حمله کردند خبرنگاری از صدام سوال پرسید که برای چه حمله می‌کنید صدام گفت پایان هفته در تهران جواب می‌دهم.

وی تصریح کرد: در همان روزها مردم قهرمان خرمشهر زنان و مردان 35 روز صدام را پشت خرمشهر نگه داشتند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به امکانات دشمن در جنگ تحمیلی ادامه داد: ما در بعضی از جبهه‌ها مین نداشتیم بر سر مسیر دشمن بگذاریم و با نهایت مظلومیت جنگ اداره شد.

وی با بیان اینکه کاستی‌های ما را در جنگ چه چیزی پر کرد؟ گفت: در جنگ نسبت ما یک به 100 بود اما چه شد که 2 هزار و 887 روز مبارزه کردیم و چگونه با دست خالی جنگیدیم.

قاسمی با بیان اینکه دشمن ما نسبت به گذشته کمتر نشده بلکه بیشتر شده و سلاحش نیز تیزتر شده است، گفت: امروز نیاز به همان رازهایی داریم که در میدان جنگ با دین و معنویت کاستی‌ها را پر کردیم.

وی عنوان کرد: این دین بود که بچه‌های ما را در مقابل 61 کشور دنیا در جنگ تحمیلی نگه داشت.

این کارشناس سیاسی از دیگر دلایل پیروزی را ولایت‌مداری و اخلاص نام برد و گفت: در آن زمان تنها یک حرف بود و می‌گفتیم هر چه امام(ره) بگوید.

وی خاطرنشان کرد: اکثر شهدای ما وصیتشان این بود که نوشته‌اند بعد از ما گوش به فرمان رهبر و پیرو ولایت باشید.

گفتنی است؛ شهید «احمد جانه» سال 60 در منطقه دارخوین خوزستان در گردان فنی مهندسی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار