خبرهای داغ:
دوره های آموزشی شورای امر به معروف و نهی از منکر رده های تابعه ناحیه امام رضا (ع) در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

مسئول دبیرخانه امر به معروف ونهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات مورد تاکید اسلام است اما متاسفانه امروزه این واجب الهی مورد غفلت  واقع شده است.

حمید پرهازه افزود: امر به معروف ونهی از منکر یک تکلیف الهی و وظیفه همگانی است و نمی شود در برابر آن بی تفاوت بود و همه وظیفه داریم نسبت به این واجب الهی، شناخت و مسئله های مربوط به آن را فرا گیریم.

وی به نقش بی بدلیل بسیج اشاره و تاکید کرد: بسیج میدان دار عرصه  های سخت است و هر کاری بر روی دوش بسیج آمد پیروز میدان شد.

 پرهازه  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیان اهمیت تذکر لسانی از سوی معظم له تاکید کرد: تذکر لسانی از روشهای موثر و ماندگار در امر به معروف ونهی از منکر است همان گونه که رهبری عزیز فرمودند تذکر لسانی معجزه می کند.

مسئول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با تاکید بر این که این فرضیه الهی بایستی مردمی احیا شود تصریح کرد: شورای امربه معروف ونهی از منکر با حضور بسیج و با استفاده از ظرفیت های محلی نظیر افراد مومن و انقلابی و تاثیر گذار در محله با محوریت مسجد وامام جماعت تشکیل و فعالیت های امر به معروف ونهی از منکر را بر عهده خواهند داشت.

 پرهازه گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با گفتمان ولایت با محوریت امر به معروف ونهی از منکر -  شیوه و مهارت های عملی امر به معروف ونهی از منکر- مصادیق معروفات متروکه  و منکرات  رایج و... آشنا شدند.

وی اظهار کرد: این دبیر خانه همچنین در راستای فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر، محتوا و بسته های آموزشی در اختیار ردهای تابعه خود قرار داده است.

 

ارسال نظرات