با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان،

رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ درکردستان برگزار می‌شود

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برنامه‌های رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) و هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۸۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردارمحمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در نشستی که امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح اقداماتی که قرار است در سپاه و بسیج استان رخ دهد پرداخت.

وی بیان داشت: ۲۶ شهریورماه مرحله اول رزمایش اقتدار نیرو‌های بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) و مرحله دوم این رزمایش در مهرماه در قالب یک گردهمایی بزرگ در مرکز استان برگزار خواهد شد.

سردار رجبی در تشریح کیفیت برگزاری این رزمایش در مرکز استان تصریح کرد: این رزمایش با حضور ۲۰ گردان  در سراسر استان از صبح روز ۲۶ شهریورماه آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: جلوگیری از تحرکات دشمنان، تقویت روحیه‌ی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مایوس سازی دشمن و تقویت نیرو‌های عمل کننده از اهداف برگزاری این رزمایش است.


وی اذعان داشت: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران بکار می‌گیرد مردم همیشه با حضور خود نشان داده اند که با انقلاب و در کنار رهبری خواهند ماند و خنثی کننده تمام تهدیدات دشمن و آمادگی هر گونه مقابله با هر نوع عملیاتی را دارند.

وی در ادامه افزود:شعار رزمایش درروز دوشنبه وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان درخصوص اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برای محرومیت زدایی از این مناطق اظهار کرد: از ۹ شهریور تا امروز ۲۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند و قرار است تا ۲۹ شهریور ادامه داشته باشد.

وی اذعان داشت: تمامی این اقدامات در راستای ایجاد امید، نشاط، فرهنگ کار و تلاش در استان و پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان ایران که تلاش می‌کنند با عملیات‌های روانی و اقدامات در فضای مجازی برای تضعیف روحیه مردم به کگار میگیرد انجام می‌پذیرد.

وی در ادامه در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در سراسر استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدای والامقام، برگزاری نشست بصیرتی و تبیین انقلاب اسلامی در مراکز بسیج، پایگاه و حوزه‌های مقاومت، تجلیل از ایثارگران، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، ویزیت رایگان توسط پزشکان بسیجی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی و رژه عده‌ای از نیرو‌ها با لباس کردی در میدان آزادی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور بسیجیان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

سردار رجبی در پایان از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات