خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد با تأکید بر نهادینه‌سازی همه جانبه فرهنگ امربه معروف ونهی ازمنکر گفت: شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز این است که اهداف آن بزرگداشت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین تقویت و ترویج فرهنگ امربه معروف است.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۶۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

نهادینه‌سازی همه جانبه فرهنگ امربه معروف ونهی ازمنکربه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جلسه ستاد امر به معروف شهرستان اسدآباد به اهمیت امربه معروف و نهی ازمنکر اشاره کرد و اظهار داشت: هر ساله با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هفته امر به معروف با تمام ساز وکار برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر نهادینه‌سازی همه جانبه فرهنگ امربه معروف ونهی ازمنکر گفت: شعار این هفته نیز این است که اهداف آن بزرگداشت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین تقویت و ترویج فرهنگ امربه معروف است.

فرمانده سپاه اسدآباد در ادامه از همه اعضا خواست در راستای این فریضه عظیم و مهم اقدامات لازم را در خصوص هماهنگی با هیئت‌های مذهبی، مبلغین فضاسازی و روشنگری و بصیرت‌افزایی در راستای امید، انگیزه، نشاط و وحدت و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی بیان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات