در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص) در لرستان صورت گرفت:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت:17 تیم پزشکی رزمایش جهادی خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناطق حاشیه ی شهری سراسر استان اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۶۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج جامعه پزشکی با موضوع برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در استان لرستان اظهار داشت:با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی و کانونهای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، 17تیم درمانی جهادی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به مناطق حاشیه ی شهری سراسر استان لرستان اعزام شدند.

وی افزود: مرحله دوم رزمایش با اعزام 17 تیم جهادی در مناطق اسدآبادی، فلک الدین و میدان تیر در خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، چگنی ، دلفان با شعار خدمت بی‌منت، کمک و خدمات‌رسانی و حمایت از مناطق محروم اجرا شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان بیان کرد: این تیم ها جهادی پزشکی که متشکل از پزشک متخصص،عمومی، ماما، دندانپزشک ،پرستار، مشاوره ، کارشناسان بهداشت و دارو خانه همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات به این عزیزان اعزام شد.

ملک آرا بابیان اینکه در این اعزام که در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می کنند افزود: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو ، خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشار خون به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.
وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: ویزیت پزشکان عمومی 1500نفر، 300 نفر ویزیت تخصصی، خدمات آموزش بهداشت ومامایی توسط کارشناسان یهداشت خانواده ومامایی 800نفر، خدمات روانشناسی 200نفر. خدمات پرستاری500نفر وخدمات دارویی رایگان 1500نفر توضیح اینکه کلیه خدمات پزشکی بصورت رایگان انجام شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با تأکید بر وحدت و پیشرفت که شعار اصلی این رزمایش است؛ اظهار داشت: وحدت سبب همدلی اقشار مختلف جامعه و حمایت از ولایت فقیه می‌شود که در نهایت سبب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

ملک آرا به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت:سپاه و بسیج همواره در کنار محرومین و مردم بوده و در حوادث غیرمترقبه مانند زلزله و سیل به کمک مردم و محرومین شتافته و فعالیت‌های بهداشتی و درمانی و عمرانی خوبی انجام داده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان عنوان کرد: کلیه خدمات ارائه شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی رزمایش جهادی خدمت رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناطق حاشیه ی سراسر استان بصورت رایگان انجام شد.
گفتنی است در این اعزام سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در جمع مردم عزیز اهالی مناطق و بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی و عمرانی در مناطق حاشیه ی شهری استان حضور داشتند.

اعزام17 تیم جهادی خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی

اعزام17 تیم جهادی خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی

اعزام17 تیم جهادی خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی

اعزام17 تیم جهادی خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی

 اعزام17 تیم جهادی خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی

 

 
 
 
ارسال نظرات