خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید مراثی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب :
مسئول گروه جهادی شهید مراثی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب گفت: اردوهای جهادی درکنار خدمت رسانی به محرومان، فرصتی برای خودسازی، تقویت روحیه انقلابی و محرومیت زدایی در بعد فرهنگی نیز است.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۲۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

 

رضا فتح الهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان بسیجی دانشگاه های میاندوآب از اردوهای جهادی، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته اردوی جهادی دانشجویان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی همزمان با شروع تابستان در منطقه محروم بخش باروق شروع شد.

مسئول گروه جهادی شهید مراثی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب افزود: قبل از شروع فعالیت در ابتدای تابستان، اقدامات لازم در خصوص عرصه یابی اردوهای جهادی انجام شد و در نهایت احداث مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) و محروم در روستای چاخر احمد به عنوان عرصه فعالیت گروه جهادی شهید مراثی بسیج دانشجویی انتخاب شد.

 وی با بیان اینکه اردوی جهادی تابستان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: دانشجویان بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی و ساخت مسکن مددجویی آستین همت بالا زده و این روحیه و همت مثال زدنی را در رساندن ساخت یک مسکن مددجویی به مراحل پایانی شاهد هستیم.

فتح الهی با اشاره به اینکه هر گروه متشکل از تیم‌های ۱۵ نفره از دانشجویان بود که به این منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: کار ساخت این مسکن مددجویی از خاک برداری و پی ریزی شروع شده و با کار مداوم و فشرده ادامه یافت و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم تا پایان تابستان این پروژه را به اتمام برسانیم.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی میاندوآب اظهار کرد: در کنار فعالیت عمرانی گروه جهادی شهید مراثی، گروه های جهادی خواهران نیز در روستای چاخر احمد حضور یافته و در بخش های فرهنگی اقدام به فعالیت کردند.

 وی در پایان با بیان اینکه اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خودسازی دانشجویان و جوانان است، افزود: اردوهای جهادی درکنار خدمت رسانی به محرومان، فرصتی برای خودسازی، تقویت روحیه انقلابی و محرومیت زدایی در بعد فرهنگی نیز است.

انتهای پیام

ارسال نظرات