وهاب کاظمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت : ما باید روحیه بسیجی و تفکر بسیجی که با تمام خلوص و پاکی در مناطق محروم حاضر می شود و به مردم مناطق محروم خدمت رسانی می کنند را ترویج کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۰۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک؛محمد رضا عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن تقدیر و تشکر ازگروه جهادی شهید مدافع حرم شهید قربانی تاکید کرد:کسانی که به حل مشکلات ونارسایی های مردم ومنطقه کمک میکنند در نتیجه آسایش دنیا وآخرت را نصیب خود میکنند.
عسگری افزود: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره)که فرمودند جنگ برای ما نعمت بود ما امروز با داشتن تجربه های قبلی و جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان جایگاه رفیعی داریم که ان شاالله بتوانیم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری این انقلاب را به انقلاب امام زمان (عج) وصل کنیم.
سرهنگ پاسدار محمد رضا عسکری با اشاره بر ویژگی های بارز روحیه بسیجی افزود: نرمی در گفتار،عدم نگاه خصمانه به موضوعات و اخلاق مداری از مهمترین این ویژگی ها می باشدو نهاد مقدس بسیج بهترین بستر برای خودسازی است.
وی افزود: طرح هجرت و اردو های جهادی نماد اخلاص و پاکی جوانان ما است که بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم خدمت می کنند.
در ادامه فرمانده ناحیه اراک افزود: ما باید این روحیه بسیجی و تفکر بسیجی که با تمام خلوص و پاکی در مناطق محروم حاضر می شود و به مردم مناطق محروم خدمت رسانی می کنند را ترویج کنیم .همین جوانان هستند که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموزش می دهند. ما باید با استعانت از خداوند متعال در جهت ترویج این روحیه جهادی نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.
عسکری، هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش کارآفرینی، تقویت حس مشارکت و مسئولیت پذیری بین دانش آموزان دانست واظهار داشت: اردوهای طرح هجرت را فرصتی مناسب برای حضور و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف سازندگی کشور و تجربه آموزی عنوان کرد
وی افزود: در این طرح علاوه بر مرمت و بازسازی باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ و روحیه جهادی در کار و فعالیت باشیم.
این گروه جهادی درمدت زمان برگزاری رزمایش محمد رسول الله طی یک اردوی جهادی 7روزه،اقدام به مرمت وبازسازی منزل محروم درمنطقه کوی سجادیه(باغ خلج)از مناطق حاشیه نشین شهراراک نموده است.
از دیگر اقدامات این گروه پخش بیش از400بسته لوازم تحریر وکیف ولباس فرم مدارس بین دانش آموزان نیازمند مناطق حاشیه نشین شهر اراک و برپایی خیمه سلامت درقالب طرح شهید رهنمون با حضور پزشک ومشاور و مامادراین منطقه می توان نام برد.

 

ارسال نظرات