خبرهای داغ:
همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه براآن شمالی
همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه براآن شمالی در امام زاده محسن بن الحسن(علیه السلام) روستای دستجاء برگزار شد. در این مراسم فرماندهان پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم(علیه السلام) برادران و کوثر خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) حضور داشتند.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ، مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت(علیه السلام) آقای باقری صورت گرفت و در ادامه سرگرد پاسدار محمدرضا فلسفین جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) ضمن خیر مقدم به فرماندهان پایگاه های مقاومت در خصوص سخنرانی های اخیر مقام معظم رهبری و وظیفه فرماندهان محترم در خصوص ترویج و تبیین بیانات رهبری تذکراتی دادند.سخنران این جلسه آقای معلمی از کارشناسان مسائل سیاسی بود که به مباحث سیاسی اخیر داخل و خارج پرداخت.

وی با طرح سئوال اینکه علت مشکلات اقتصادی امروزه کشور چیست؟ وآیا با مذاکره می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم؟ گفت : تاریخ نشان داده است که هیچ مذاکره ای به عدالت نرسیده است و هیچ مظلومی حق خود را از طریق مذاکره بدست نیاورده است.بلکه برنده مذاکره کشوری است که قدرت بیشتری دارد.اکنون دو دیدگاه در کشور وجود دارد:1-جهت برون رفت از این وضعیت و بهبود وضعیت اقتصادی باید با آمریکا مذاکره کنیم.2-دیدگاه دوم دیدگاه مقام معظم رهبری و دیدگاه انقلابیون است که می گوید 30درصد مشکلاتمان به خاطر تحریم است و 70درصد مشکل مدیریت داخلی است مدیریتی که امور اقتصادی کشورش را بدست عده ای سهم خواه داده و خود مدیریت چندین کارخانه و شرکت را دارند حل نمی شود.مدیریت انقلابی می تواند مشکلات کشور را حل کند.مدیریت انقلابی غنی سازی 20درصد را تولید کرد مدیریت انقلابی جنگنده کوثر را ساخت.جای این نوع مدیریت در بین مدیران ما خالی است ویژگی مدیریت انقلابی این است که نگاهش درونی باشد و برونگر باشد.تولید داخل را با استفاده از علم دیگران و تعامل بادنیا حل کند نه اینکه چشمشان به دنیای خارج باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها